کد خبر: ۲۳۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از افزایش ۱۰ درصدی صندلی پروازی در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: نرخ بلیت از فرودگاه های غرب کشور به نجف ۵میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مقصود اسعدی سامانی در نشست خبری در پاسخ به تسنیم در خصوص پروازهای اربعین امسال، قیمت و زمان شروع ببین فروشی، اظهار کرد: دیروز جلسه ای با حضور مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و رییس سازمان هواپیمایی برگزار شد. در این جلسه ایرلاین ها به جمعه بندی رسیدند برای رفاه حال زائران اربعین، نرخ بلیت تهران-نجف و تهران-بغداد و فرودگاههای غرب کشور ه این دو مقصد پروازی به صورت یکطرفه 5 میلیون تومان باشد.

وی ادامه داد: قیمت پرواز فرودگاهای شرق کشور از جمله مشهد به نجف و بغداد به صورت یکطرفه 6 میلیون تومان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پروازهای اربعین از 24 مرداد آغاز و تا 9 شهریور ادامه دارد، تاکید کرد: ایرلاین ها موظف هستند 10 روز مانده به ایام اربعین و 5 روز بعد از اربعین از طریق دفاتر فروش مجاز اقدام به فروش بلیت کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با یادآوری اینکه سال گذشته 18 ایرلاین 387 هزار و 215 صندلی پروازی برای اربعین ارائه کردند، گفت: پیش بینی می کنیم امسال تعداد صندلی پروازی با رشد 10 درصدی به حدود 400 هزار صندلی افزایش یابد.

اسعدی سامانی بیان کرد: شرکتهای هواپیمایی هنوز مجوزهای پروازهای اربعین را دریافت نکرده آمد و به زودی فروش بلیت با نرخ های مصوب آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: به زائران اربعین توصیه می کنیم بلیت خود را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند، چراکه در عراق بلیت دلاری فروخته می شود و شاید توسط ما قابل کنترل نباشد. 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار