کد خبر: ۲۳۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
تولید استوری های جذاب در اینستاگرام امروزه از جمله دغدغه افرادی است که تمایل دارند به صورت مداوم در پیج خود فعالیت داشته و استوری‌های متعددی نیز منتشر کنند.

تولید استوری های جذاب در اینستاگرام امروزه از جمله دغدغه افرادی است که تمایل دارند به صورت مداوم در پیج خود فعالیت داشته و استوری‌های متعددی نیز منتشر کنند.

برای اینکه بتوانید استوری های جذاب برای اینستاگرام خود تولید و منتشر کنید باید چند نکته ساده اما مهم را حتما رعایت کنید تا بتوانید از این طریق تعامل خود با کاربران را نیز افزایش دهید. استوری از جمله ویژگی پرطرفداری است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید محتوای 24 ساعته منتشر کنید.

در واقع کاربران شما می‌توانند این نوع محتواها را به مدت یک شبانه‌روز تماشا کنند. طبیعتا زمانی که شما از قابلیت و امکان استوری در اینستاگرام استفاده می‌کنید، داشتن استوری‌های جذاب می‌تواند برگ برنده‌ای برای شما باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم به نکات مهمی در زمینه تولید استوری های جذاب در اینستاگرام اشاره کنیم. بنابراین اگر تولید استوری‌های جذاب یکی از دغدغه‌های شما است حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تولید استوری های جذاب در اینستاگرام

نکات مهم در تولید استوری های جذاب در اینستاگرام

استوری اینستاگرام از جمله بخش‌های مهم این پلتفرم به شمار می‌رود که در صورت استفاده درست می‌تواند کاربران بیشتری را به پیج شما جلب کند. در ادامه به چند نکته مهم در زمینه تولید استوری های جذاب برای اینستاگرام اشاره می‌کنیم.

آمار لایک های استوری شما جذابیت آن را به نمایش میگذارد؛ با خرید لایک استوری شاهد رشد بازدید کنندگان باشید!

تمامی اطلاعات را طی یک استوری منتشر نکنید

از جمله نکات مهم ساخت استوری های جذاب برای اینستاگرام که شاید توسط بسیاری از افراد نادیده گرفته می‌شود این است که نباید تمامی اطلاعات مهم را طی یک استوری منتشر کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است که حرف‌های بسیار زیادی داشته باشید و از انتشار چند رشته استوری هراس داشته باشید و همین امر موجب می‌شود شما به انتشار تمامی اطلاعات خود در یک استوری روی آورید.

این امر موجب شده تا عناصر قرار داده شده در استوری ابعاد کوچک‌تری از حد استاندارد داشته و همین امر منجر شده تا مخاطب استوری را در نگاه اول رد کند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم تا در مواقعی که حجم مطالب زیادی دارید آن‌ها را به چند بخش تقسیم کرده و در طی رشته استوری مختلفی با کاربران خود به اشتراک بگذارید. علاوه‌بر این برای تولید استوری های جذاب در اینستاگرام
می‌‌توانید از کاور هایلایت اینستاگرام برای ذخیره کردن استوری‌های مهم استفاده کنید.

استوری‌هایی با کمک ترکیب گرافیک و عکس‌ها بسازید

از آن‌جایی که امروزه در پلتفرم اینستاگرام کاربران با علایق مختلفی وجود دارند، یکی از راه‌های تولید استوری های جذاب در اینستاگرام این است که از ترکیب گرافیک و عکس‌ها استفاده کنید. استوری‌های دارای عکس‌های واقعی و گرافیک دارای طرفداران قابل توجهی است.

ترکیب گرافیک و عکس در اینستاگرام

با وجود اینکه نمی‌توان به طور دقیق‌تر یکی از این دو نوع را برای هر پیج مجاز دانست اما به شما پیشنهاد می‌کنیم از تنوع در هر دو سبک ذکر شده کمک بگیرید. در واقع استفاده کردن از محتواهای گرافیکی و یا عکس‌های متفاوت در استوری‌ها در اغلب مواقع موجب تولید استوری های جذاب برای اینستاگرام می‌شوند.

بنابراین استفاده ترکیبی از این دو هر چند وقت یکبار می‌تواند استوری‌های پیج شما را زیبا نشان دهد. در صورتی که از جمله افرادی هستید که استفاده از عکس‌های واقعی را بیشتر ترجیح می‌دهید، علاوه بر عکس‌های خود می‌توانید از یک‌سری منابع دیگر از جمله Unsplash برای پیدا کردن عکس‌های دارای کیفیت بالا و رایگان نیز استفاده کنید.

برای رشد بیشتر نیاز به بازدید کنندگان بیشتری نیز دارید؛ خرید ویو استوری ارزان و واقعی روشی مناسب برای رسیدن به آماری بالا در اینسایت استوری هاست.

برای عکس‌های خود از پس‌زمینه شفاف استفاده کنید

از جمله دیگر راه‌ها برای تولید استوری های جذاب در اینستاگرام می‌توان به این مورد اشاره کرد که هنگام استفاده از ترکیب عکس‌ها و محتواهای‌ گرافیکی در استوری خود، یک پس‌زمینه شفاف بین این دو قرار دهید.

برای این روش باید در ابتدا عکس مورد نظر خود را وارد بخش ویرایشگر استوری کنید و سپس ماژیک را از منو قلم‌موها انتخاب کرده و بر روی رنگ مدنظر کلیک کرده و انگشت خود را بر روی صفحه نگه‌دارید و بدین طریق لایه رنگی شفافی بر روی عکس اعمال کنید.

پس از آن بر روی مولفه‌های گرافیکی و متن‌های مورد نظر خود را قرار دهید و این‌گونه استوری های جذاب برای اینستاگرام خود تولید کنید.

رنگ‌ها و فونت‌های درست را انتخاب کنید

در صورتی که تمایل دارید به تولید استوری های جذاب در اینستاگرام بپردازید، باید از رنگ‌ها و فونت‌های مناسب استفاده کنید. برای فونت شما می‌توانید هر کدام را با توجه به موضوع و سلیقه خود انتخاب کنید. اما در مورد انتخاب رنگ توصیه می‌کنیم که برای تولید استوری های جذاب برای اینستاگرام بهتر است که به سراغ ترکیب‌ رنگ‌هایی بروید که با هم تطابق و کنتراست مناسبی داشته باشد.

 اگر آشنایی زیادی با رنگ‌ها ندارید می‌توانید از راه سرویس‌هایی نظیر Colors پالت‌های رنگی مختلفی را به کار ببرید. نکته بسیار مهمی که در زمینه رنگ‌ها و تولید استوری های جذاب در اینستاگرام وجود دارد این است که در صورت مراجعه به رنگ‌های ویرایشگر این اپلیکیشن حدود 27 رنگ را برای شما در دسترس قرار داده اما شما می‌توانید با نگه‌داشتن انگشت خود بر روی هر یک از این رنگ‌ها به رنگ‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید.

رنگ ها و فونت ها برای تولید محتوا

به متن‌های خود سایه اضافه کنید

یکی از راه‌های ساخت استوری های جذاب برای اینستاگرام این است که به متن‌های استوری خود افکت سایه اضافه کنید که بدین طریق کاربران را به خود جذب می‌کنید. البته به این نکته مهم باید توجه داشته باشید که اگر تمام متن‌ استوری خود را با سایه به کار ببرید این امر ممکن است برای مخاطب آزار دهنده باشد.

 برای تولید استوری های جذاب در اینستاگرام با کمک استفاده از سایه برای متن استوری باید در ابتدا متن مورد نظر خود را نوشته و آن را کپی کنید. سپس در گام بعدی با Paste کردن باید همان متن را به عنوان سایه متن اول نوشته که البته باید از یک رنگ مختلفی استفاده کنید و همچنین متن دوم را در زیر متن اول قرار دهید.

نمیتوان نسبت به محتوا های انتشاری در پیج اینستاگرام بی تفاوت بود؛ شاید خرید لایک فیک شیوه ای برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام باشد اما طبیعتا باید از سایر روش های ارگانیک نیز برای افزایش آمار واقعی پیجمان استفاده کنیم.

به کار بردن بومرنگ و سوپرزوم را فراموش نکنید

از جمله ویژگی‌های جذاب اپلیکیشن اینستاگرام می‌توان به بومرنگ و سوپرزوم اشاره کرد که می‌توانند در انواع مواقع استوری های جذاب برای اینستاگرام شما تولید کنند. استفاده از بومرنگ و سوپرزوم همیشه از راه‌های جذاب و پرطرفدار برای
تولید استوری های جذاب در اینستاگرام به شمار می‌رود.

 با کمک بومرنگ شما می‌توانید ویدیویی چندثانیه‌ای ضبط کرده تا این ابزار آن را برعکس نموده و یک لوپ جذابی برای استوری شما ایجاد کند. سوپرزوم نیز عمدتا برای مواقعی استفاده می‌شود که قصد داشته باشید توجه کاربران خود را به یک فرد و یا شی خاصی جلب کنید. سوپرزوم در واقع برای تولید استوری های جذاب در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید جلوه‌های مختلفی را با محوریت زوم بر روی بخش وسط کادر به کار ببرید.

استفاده از فیلترهای اینستاگرام را جدی بگیرید

امکان استفاده از فیلترهای جذابی که در این پلتفرم وجود دارند از دیگر راه‌هایی است که کمک می‌کند بتوانید استوری های جذاب برای اینستاگرام تولید کنید. در صورتی که بلاگر هستید واز چهره خود تصاویر و ویدیوهای زیادی منتشر می‌کنید از فیلترهای این اپلیکیشن برای تولید استوری های جذاب در اینستاگرام حتما استفاده کنید.

 برای اینکه بتوانید این فیلترها را به کار ببرید، کلید شاتر محیط ویرایشگر استوری را به دو طرف بکشید و بدین گونه به فیلترهای ذخیره شده بر روی حساب کاربری خود دست پیدا خواهید کرد. در صورت نیاز می‌توانید از دیگر فیلترهای اینستاگرام نیز استفاده کنید. برای این امر کافی است که به بخش Explore فیلتر اینستاگرام رفته و علاوه بر فیلترهای ذخیره شده، دیگر فیلترهای مورد نظر خود را نیز پیدا کنید.

استیکرها و گیف‌های اینستاگرام را دست کم نگیرید

در برخی مواقع انتشار متن به تنهایی نمی‌تواند احساس شما را به درستی و به خوبی به دیگران انتقال دهد. در این مواقع بهتر است علاوه بر اینکه بتوانید بهتر منظور خود را برسانید و البته به صورت همزمان اقدام به تولید استوری های جذاب در اینستاگرام کنید از استیکرها و گیف‌های این پلتفرم استفاده کنید.

جمع‌بندی

همان‌طور که شما نیز می‌دانید امروزه اینستاگرام از جمله مهم‌ترین پلتفرم در شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود که کاربران داخلی و خارجی زیادی را به خود جلب کرده است. از جمله بخش‌های مهم موجود در این اپلیکیشن، استوری‌های آن می‌باشد. برای تولید استوری های جذاب در اینستاگرام شما باید به یک‌سری نکات مهمی توجه کنید که در این مقاله سعی بر این بود به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم. با رعایت نکات ذکر شده در این مطلب شما می‌توانید استوری های جذاب برای اینستاگرام تولید و مخاطبان بیشتری نیز به خود جذب کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار