کد خبر: ۲۳۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۸
ایرنا : نمایندگی در سازمان ملل تاکید کرد که کانال‌های رسمی مستقیم و واسطه‌ای برای انتقال پیام همیشه میان ایران و آمریکا وجود داشته است. ترجیح طرفین این است که جزئیات آن مسکوت بماند.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز جمعه به وقت محلی در پاسخ به سوالاتی مبنی بر اینکه آیا ایران پاسخ به رژیم اسرائیل را تا گفتگوهای هفته آتی در خصوص آتش‌بس به تعویق می‌اندازد و نیز همچنین کانال‌های موجود انتقال پیام میان ایران و آمریکا گفت: «برقراری آتش‌بس پایدار در غزه اولویت ما است؛ هر توافقی که حماس بپذیرد، مورد قبول ما هم خواهد بود.»

نمایندگی ایران در سازمان ملل افزود: «امنیت و حاکمیت ملی ما در اقدام تروریستی اخیر رژیم اسرائیل نقض شده است. ما حق دفاع مشروع داریم و این ارتباطی با آتش‌بس غزه ندارد؛ اما امیدواریم پاسخ ما در زمان و به‌گونه‌ای صورت گیرد که لطمه‌ای به آتش‌بس احتمالی نزند. »

نمایندگی ایران در سازمان ملل درباره کانال‌های موجود انتقال پیام میان ایران و آمریکا نیز گفت: «کانال‌های رسمی مستقیم و واسطه‌ای برای انتقال پیام همیشه میان ایران و آمریکا وجود داشته است. ترجیح طرفین این است که جزئیات آن مسکوت بماند.»

برچسب ها: سازمان ملل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار