کد خبر: ۲۳۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
در سه تصویر، نمایندگان در حال کارهای عجیب دیده می‌شوند. یکی روی دسته صندلی نشسته است، دیگری روی میز؛ یکی دیگر کفش و جوراب را دراورده و روی زمین نشسته؛ دو تن دیگر هم در لیوان به دست در صحن مجلس ایستاده‌اند.

خبر آنلاین: در سه تصویر، نمایندگان در حال کارهای عجیب دیده می‌شوند. یکی روی دسته صندلی نشسته است، دیگری روی میز؛ یکی دیگر کفش و جوراب را دراورده و روی زمین نشسته؛ دو تن دیگر هم در لیوان به دست در صحن مجلس ایستاده‌اند.

تصاویر جنجالی از جلسه مهم نمایندگان مجلس

در جریان نخستین روز از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نمایندگان مجلس سوژه عکاسان خبری بودند. در ادامه تصاویری از اقدامات عجیب نمایندگان در جریان جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را مشاهده می‌کنید. در تصویر اول مهدی کوچک‌زاده و مالک شریعتی نمایندگان تهران در کنار صندلی امیرحسین ثابتی دیگر نماینده تهران دیده می‌شوند که کوچک‌زاده روی دسته صندلی کناری نشسته است و شریعتی هم به نظر می‌رسد روی میز ثابتی جلوس کرده باشد.

اما تصویر دوم عجیب‌تر از تصویر اول است؛ در این عکس دو نماینده دیده می‌شوند که روی زمین نشسته‌اند و در حال صحبت هستند. گرچه این اقدام در مجلس تبدیل به عرف شده است، اما درآوردن کفش و جوراب و سپس نشستن روی زمین کار عجیبی است که این نماینده انجام داده است.

تصویر سوم هم مربوط به دو تن از نمایندگان است که گویا در حال صرف چای در صحن مجلس هستند. 

تصاویر جنجالی از جلسه مهم نمایندگان مجلس

تصاویر جنجالی از جلسه مهم نمایندگان مجلس

تصاویر جنجالی از جلسه مهم نمایندگان مجلس

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار