کد خبر: ۲۳۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
امروزه فروشگاه‌های آنلاین خرید کردن را برای ما آسان و بی دغدغه کرده‌اند. قهوه کلاسیک مرجع معتبری برای تهیه انواع قهوه است. این مجموعه با ارائه انواع قهوه به یک فروشگاه معتبر برای فروش قهوه به صورت عمده و کیلویی تبدیل شده است. تک خاستگاه بودن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد قهوه‌های موجود در این سایت است.

امروزه فروشگاه‌های آنلاین خرید کردن را برای ما آسان و بی دغدغه کرده‌اند. قهوه کلاسیک مرجع معتبری برای تهیه انواع قهوه است. این مجموعه با ارائه انواع قهوه به یک فروشگاه معتبر برای فروش قهوه به صورت عمده و کیلویی تبدیل شده است. تک خاستگاه بودن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد قهوه‌های موجود در این سایت است. همچنین قهوه‌های ترکیبی از مدل‌های دیگر قهوه است که در این فروشگاه عرضه می‌شوند. اگر از آن دسته افرادی هستید که خرید از سایت‌های معتبر برای شما اهمیت دارد با ما همراه باشید. در این مقاله شما را با انواع قهوه‌های موجود در این فروشگاه آشنا می‌کنیم.

خرید آنلاین قهوه از قهوه کلاسیک

راهنمای خرید قهوه تک خاستگاه

اگر قهوه‌خور حرفه‌ای باشید تا کنون نام قهوه تک خاستگاه به گوش شما خورده است.  قهوه «سینگل ارجین» نام دیگر قهوه تک خاستگاه است. قبل ازخرید قهوه تک خاستگاه بهتر است کمی با این نوع قهوه و انواع آن آشنا شوید. باید بدانید این قهوه به جهت طعم و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد خاص پسند است. قهوه تک خاستگاه، نام قهوه‌ای است که  در یک منطقه جغرافیایی مانند باغ و یا یک زمین کشاورزی کاشته می‌شود و پس از گلدهی گیاه قهوه، دانه آن برداشت می‌شود. تک خاستگاه بودن قهوه این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم فهوه را تا منطقه و یا مزرعه‌ای که در آن تولید می‌شود ردیابی کنیم. اصالت طعم و خلوص این نوع قهوه از ویژگی‌های بی‌نظیر قهوه تک خاستگاه است. البته این قهوه نام‌های دیگری هم دارد. قهوه تک ایالتی، تک مزرعه و میکرولات از نام‌های دیگر این قهوه است. در ادامه برخی قهوه‌های تک خاستگاه روبوستا و عربیکا را  به شما معرفی می‌کنیم تا خرید آنلاین بهتری داشته باشید.

1. راهنمای کامل خرید آنلاین قهوه روبوستا

هنگام خرید قهوه کلاسیک روبوستا بهتر است بدانید این مدل قهوه در منطقه‌های مختلفی کشت می‌شود. این قهوه‌ها کافئین بالا واسیدیته پایین و طعم تلخی دارند.

  • قهوه کلاسیک روبوستای اندونزی: این قهوه در کشور اندونزی کشت می‌شود و به کشور ایران هم صادر می‌شود. اندونزی یکی از کشورهایی است که توانسته بخش مهمی از صادرات قهوه را از آن خود کند. این قهوه عطر کم، طعم تلخ، اسیدیته پایین و کافیئن بالا دارد و گزینه مناسبی برای افزایش سطح هوشیاری و شب بیداری است.
  • قهوه کلاسیک روبوستای اوگاندا: این قهوه در کشور اوگاندا پرورش داده می‌شود. این قهوه تک خاستگاه دارای کافئین بالا به همراه طعمی تلخ و اندکی معطر به رایحه آجیلی است. طعم آن شبیه توت سیاه است و در ترکیب با قهوه‌های دیگر طعم فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند.
  • قهوه کلاسیک روبوستای چری: این قهوه در کشور هندوستان در منطقه‌ای به نام چری کشت می‌شود. این قهوه نسبت به قهوه‌های کلاسیک روبوستا دارای طعم تلخ ملایم‌تری است و همین نکته باعث شده در کنار عطر و بوی ملایم خود محبوبیت زیادی داشته باشد.
  • قهوه کلاسیک روبوستا ویتنام: این قهوه کلاسیک در ویتنام کشت می‌شود. قند و چربی آن کمتراز قهوه‌های دیگر است و طعم و عطر شکلاتی دارد. این قهوه چربی سوز است و کمک می‌کند تا وزن بدن به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند. این قهوه گزینه مناسبی برای ورزشکاران و افرادی است که به بدنسازی علاقه دارند.

خرید آنلاین قهوه از قهوه کلاسیک

2. راهنمای کامل خرید آنلاین قهوه عربیکا

هنگام خرید قهوه کلاسیک عربیکا باید بدانید این مدل قهوه کافئین پایین‌تری نسبت به روپوستا دارد و همچنین از طعم شیرین‌تری برخوردار است. قهوه کلاسیک عربیکا در جاهای متفاوت کشت می‌شود. ما قصد داریم در ادامه مقاله شما را با چند نوع از قهوه کلاسیک عربیکا آشنا کنیم.

  • قهوه کلاسیک عربیکا اتیوپی: این قهوه در اتیوپی کشت می‌شود. اتیوپی به تنهایی سه درصد از قهوه جهان را تامین می‌کند. این قهوه ویژگی‌های خاص خود را دارد. کافئین متوسط، اسیدیته ملایم و دلپذیراز ویژگی‌های این قهوه است. این قهوه نسبت به دیگر قهوه‌های عربیکا شیرین‌تر است. عطر و بوی این قهوه سبب شده تا در ترکیب با قهوه‌های دیگر برای افزایش رایحه به کار برده شود. این قهوه ترکیبی از طعم لیمو، پرتقال، سیب‌ترش و انگور سیاه است.
  • قهوه کلاسیک عربیکا برزیل سانتوس: همانطور که از نام این قهوه پیداست این قهوه در برزیل کشت می‌شود و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد. به دلیل پایین بودن میزان اسیدیته این قهوه، افرادی که میانه خوبی با ترشی ندارند از این قهوه استفاده می‌کنند
  • قهوه کلاسیک عربیکا چین: این قهوه دارای عطر و طعم متناقض است. شیرین‌تر از قهوه‌های دیگراست و به خاطر طعم شیرین در سرو اسپرسو کاربرد فراوان دارد. این قهوه اگرچه از طعم شیرینی برخوردار است؛ اما عطر تلخ و تندی به خود گرفته است. همین تناقض در طعم و رایحه باعث شده تا در میان مردم جهان طرفداران زیادی داشته باشد.

خرید قهوه ترکیبی یا بلند

این مدل قهوه از ترکیب چند نوع قهوه به وجود می‌آید. برای ساخت قهوه بلند از ترکیب دو یا چند مدل قهوه به‌منظور رسیدن به طعم و مزه دلخواه استفاده می‌شود. به عنوان مثال گاهی برای تعدیل طعم تلخ یک قهوه آن را با قهوه‌ای که شیرین‌تر است ترکیب می‌کنند. یکی از مزایای ترکیب قهوه با هم تهیه نوشیدنی‌های خوش طعم بر پایه اسپرسومانند کاپوچینو است.

قهوه کلاسیک بهترین فروشگاه فروش آنلاین قهوه

نکاتی که هنگام خرید آنلاین انواع قهوه ترکیبی باید بدانید

این مدل قهوه تنوع خوبی دارد و طعم آن‌ها به میزان ترکیب قهوه با همدیگر بستگی دارد. با ما همراه باشید تا شما را با انواع قهوه ترکیبی اشنا کنیم.

  • برکفست بلند: این مدل قهوه یک ترکیب مشهور در جهان است. هدف از ترکیب این مدل قهوه رسیدن به طعمی متعادل است. این قهوه تلخی متوسط و اسیدیته کم دارد؛ و با طعم شکلات و فندق توصیف می‌شود. باید بدانید کافئین این قهوه بالاست.
  • دارک رست بلند: رنگ این قهوه شبیه شکلات تیره است. دارای طعم تلخ با کافئین پایین است و روی دانه‌های آن روغن کمی دیده می‌شود.
  • هوس بلند: این ترکیب از قهوه انتخاب افرادی است که دوست دارند قهوه تلخی متوسط و ترشی کمی داشته باشد. طعم این قهوه شبیه شکلات و کارامل است.

خرید آنلاین قهوه از قهوه کلاسیک

همه افراد علاقمند به یک مدل قهوه نیستند. برخی علاقمند به قهوه تک خاستگاه هستند و تعدادی ترجیح می‌دهند قهوه ترکیبی میل کنند. با توجه به اصالت طعم قهوه تک خاستگاه و تنوع در مزه و رایحه قهوه‌های ترکیبی، تعداد زیادی از شرکت‌های  تولید و فروش قهوه به فروش این مدل قهوه‌ها اقدام کرده‌اند. لازم است بدانید خرید از فروشگاه‌های معتبر یکی از اصول مهمی است که بهتراست مورد توجه مشتریان قرار گیرد. قیمت مناسب با حذف واسطه‌ها و تنوع در ارائه محصول یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قهوه کلاسیک است. قهوه کلاسیک برای رفاه حال مشتریان عزیز به صورت آنلاین آماده است تا سفارشات مشتریان را به سرتاسر ایران ارسال کند.

کلام آخر

در این مقاله درباره خرید آنلاین قهوه از قهوه کلاسیک با شما گفتگو کردیم. قهوه کلاسیک مرجع معتبری برای تجربه دنیایی از طعم‌هاست. قهوه‌های تک خاستگاه درانواع مختلف در این فروشگاه آنلاین به مشتریان ارائه می‌شود. خلوص  اصالت طعم از ویژگی‌های مهم این مدل قهوه است که آن را در مقایسه با قهوه‌های دیگر منحصر به فرد کرده است. قهوه ترکیبی از دیگر محصولات این فروشگاه است. قهوه ترکیبی تنوع زیادی در مزه و طعم دارد. فروشگاه آنلاین قهوه کلاسیک با حذف واسطه‌ها این قهوه‌های متنوع و درجه یک را با قیمت‌های مناسب به صورت عمده و کیلویی به مشتریان عرضه می‌کند. تنوع قیمت، توجه به کیفیت و تعهد به مشتری از ویژگی‌های این مرجع معتبردر ارائه محصول به مشتری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار