کد خبر: ۲۳۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
صابر پرنیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در پیامی، رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس به سید محمد اتابک و آغاز به کار وی در قامت وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت را تبریک گفت.

توسعه صنعت، معدن و تجارت با رویکرد سازنده وزیر صمت

به گزارش تجارت آنلاین، در پیام صابر پرنیان خطاب به وزیر جدید صمت آمده است: “رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به جنابعالی تبریک و برای شما در سمت جدید موفقیت و توفیق خدمت آرزومندم.

بی‌گمان تجربیات ارزشمندتان در عرصه‌های گوناگون مدیریتی با رویکرد سازنده و خدمت‌محور، موجبات پیشرفت روزافزون و توسعه صنعت، معدن و تجارت را فراهم خواهد نمود.

حضور جنابعالی به عنوان مدیری توانمند، متعهد و کار‌آزموده، با سابقه‌ای درخشان در حوزه صنعت کشور که نمایان‌گر تجربیات گران‌بهای علمی و عملی طی سالیان بسیار است، فرصت مغتنمی است که در دوره جدید با رفع موانع تولید شاهد شتاب بیشتری در سیر صنعتی شدن کشور باشیم و با شکوفایی ظرفیت های جدید در حوزه صنعت، معدن و‌ تجارت، رشد شرکت های دانش‌بنیان و تجارت فرامرزی و توسعه معادن موجبات تعالی و سربلندی این وزارتخانه فرآهم گردد.

در انتها ضمن تبریک مجدد، به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت آذربایجان از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در جهت پیشبرد برنامه‌های دولت وفاق ملی، خدمت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

صابر پرنیان

خادم صنعت، معدن و تجارت آذربایجان

برچسب ها: وزارت صمت ، وزیر صمت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار