کد خبر: ۲۳۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
ایکاس ایلوما پرایم جدیدترین مدل از محصولات برند مطرح IQOS است که مضرات سیگار را به حداقل رسانده است. دلیل کاهش مضرات سیگار در این مدل این است که به‌جای سوزاندن تنباکو، دما تا ۳۵۰ درجه بالا می‌رود و تنباکو در اثر گرم شدن به شکل دود وارد ریه می‌شود.

سال‌ها پیش، زمانی که کریستف کلمب پا به قاره آمریکا گذاشت، بومیانی را دید که برگ‌هایی را درون آتش می‌ریختند و دود آن را از راه بینی وارد ریه می‌کردند. این ماجرا آغاز مصرف دخانیات در دنیا بود! حالا سال‌ها از کشف و گسترش تولید دخانیات می‌گذرد و با توجه به آشکار شدن معایب و مضرات مصرف دخانیات، همواره به‌دنبال راهی برای کاهش مضرات آن می‌گردیم. مدتی است که دستگاهی کاربردی به نام «آیکاس» چشم کل دنیا را به خود خیره کرده است؛ دستگاهی که می‌تواند مضرات مصرف سیگار را از بین ببرد و ریه‌هایتان را از هجوم قطران و تنباکو حفظ کند. در این مقاله می‌خواهیم به ایکاس ایلوما پرایم و ویژگی‌های خاص آن بپردازیم. همراه ما باشید.

معرفی آیکاس ایلوما پرایم

مروری بر فیلیپ موریس و معرفی آیکاس

فیلیپ موریس یک شرکت دخانیاتی گسترده است که از سال ۱۹۰۰ تاکنون در صنعت تنباکو فعالیت می‌کند. این مجموعه تقریبا ۱۵ درصد بازار دخانیات در خارج از ایالات متحده را در دست دارد و یک شرکت سوئیسی-امریکایی محسوب می‌شود. زمانی به عظمت برند فیلیپ موریس پی می‌برید که بگوییم این شرکت در واقع مادر برند «مارلبرو» بوده و تولیدات خود را به بیش‌از ۲۰۰ کشور دنیا صادر می‌کند!

این برند با وجود آن که خود در حوزه دخانیات فعالیت دارد؛ اما از سال ۲۰۰۴ تحقیق بر مضرات سیگار و ارائه جایگزین برای آن را آغاز کرد. در نتیجه این تحقیقات، PMI یا همان Philip Morris International توانست یک مدل سیگار الکترونیکی با مضرات کمتر از سیگار کلاسیک را ارائه كند. نخستین مدل از این محصول در سال ۲۰۱۴ به بازار جهانی معرفی شد.

درحال‌حاضر ایکاس ایلوما پرایم جدیدترین مدل از محصولات این برند مطرح است که مضرات سیگار را به حداقل رسانده است. دلیل کاهش مضرات سیگار در این مدل این است که به‌جای سوزاندن تنباکو، دما تا ۳۵۰ درجه بالا می‌رود و تنباکو در اثر گرم شدن به شکل دود وارد ریه می‌شود. در این پروسه خبری از سوختن نیست و به همین خاطر نه‌تنها دود و بوی بسیار کمتری دارد، بلکه ضرری هم ندارد و می‌تواند بهترین جایگزین برای سیگار باشد. لازم به ذکر است که برای استفاده از ایکاس ایلوما پرایم و سایر مدل‌های آیکاس، باید از تنباکوهای مخصوص با طعم‌های خاص و متنوع استفاده کنید.

ایلوما چیست و چه تفاوتی با مدل‌های قبلی آیکاس دارد؟

این روزها فیلیپ موریس مدل‌های متنوعی از سیگارهای اصطلاحا «الکترونیکی» را وارد بازار کرده که عموم مردم همه آن‌ها را با نام آیکاس می‌شناسند. این در حالی است که ایکاس ایلوما پرایم و سایر انواع آیکاس، تفاوت‌های واضحی با یکدیگر دارند.

مدل‌های آیکاس که پیش‌تر به بازار معرفی شدند، اغلب با یک المنت کار می‌کردند و حرارت از المنت داخلی به فیلتر منتقل می‌شد. این در حالی است که ایکاس ایلوما پرایم از تکنولوژی smart core استفاده می‌کند. در این روش خبری از المنت نیست و سیستم‌هایی جایگزین آن شده‌اند که هیچ خاکستری بر جای نمی‌گذارند. به همین خاطر است که نیازی به تمیز کردن تیغه ایلوما نخواهید داشت.

همچنین از دیگر تفاوت‌های آیکاس ایلوما پرایم با سری‌های قبلی می‌توان به استفاده از فیلتر terea اشاره کرد. برخلاف آیکاس‌های قبلی که در آن‌ها از فیلتر heets استفاده می‌شد، برای استفاده از ایلوما باید فیلتر ترا را خریداری کنید. با هر بار شارژ این دستگاه می‌توانید تا ۴۰ بار از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که iqos iluma قیمت بیشتری دارد و به سبب آن که مدت زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد، گران‌تر است.

ایلوما چیست و چه تفاوتی با مدل‌های قبلی آیکاس دارد

انواع مدل‌های آیکاس ایلوما و مزایای استفاده از ایلوما پرایم

جالب است بدانید که حتی ایلوما، خود انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند. برای آن که بتوانید بهترین نوع ایکاس ایلوما پرایم را خریداری کنید، لازم است ابتدا انواع آن را بشناسید و سپس بهترین مدل را تهیه کنید.

برای آن که تفاوت ایلوما پرایم و استاندارد را بدانید، باید با سه مدل از دستگاه ایلوما آشنا شوید. درحال‌حاضر ایکاس ایلوما پرایم، ایلوما استاندارد و ایلوما وان در بازار وجود دارند. انواع iqos iluma قیمت متفاوتی نیز دارند؛ به‌طوری که ایلوما پرایم از دو مورد دیگر گران قیمت‌تر است. این سه مدل از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و عملکرد آن‌ها نیز در برخی موارد فرق می‌کند. به‌عنوان مثال، ایلوما وان به‌صورت یکپارچه طراحی شده و با هر بار شارژ می‌توانید ۳۰ فیلتر را استفاده کنید. از سوی دیگر ایلوما پرایم استاندارد طرحی مشابه با ایکاس ۳ دیو دارد.

عدم نیاز به تمیز کردن تیغه، یکی از ویژگی‌های مدل پرایم است که تفاوت ایلوما پرایم و استاندارد با مدل‌های قبلی نیز محسوب می‌شود. هنگام استفاده از این محصول هیچ نیازی به تمیز کردن دستگاه ندارید. حتی زمانی که فیلتر ترا را وارد دستگاه می‌کنید هم نیازی به فشردن هیچ دکمه‌ای نیست. به محض استفاده از فیلتر، ایکاس شروع به گرم کردن فیلتر تنباکو به‌صورت یکنواخت می‌کند تا از طعم تنباکو نهایت لذت را ببرید.

چرا ایکاس ایلوما پرایم بخریم؟

اگر از مصرف سیگار لذت می‌برید و درعین حال از مضرات بی‌شمار آن آگاهید، بد نیست نگاهی به مزایای متعدد آیکاس ایلوما پرایم داشته باشید. فکر کردن به این موارد نظر شما را به داشتن یک ایلوما پرایم شیک و جذاب، جلب خواهد کرد:

  • ایکاس ایلوما طراحی شیک و منحصربه‌فردی دارد؛ به‌طوری که هر کسی آن را در دستان شما ببیند، شیفته آن خواهد شد. برای حفظ پرستیژ، قطعا ایلوما پرایم انتخابی فوق‌العاده است.

  • استفاده از ایکاس ایلوما پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

  • با استفاده از این محصول دیگر خبری از دود و بوی سیگار نخواهد بود.

  • ایلوما از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

  • با استفاده از ایلوما پرایم، از مضرات متعدد سیگار در امان بوده و پروسه ترک را شروع خواهید کرد.

حالا بگویید با توجه به چنین مزایایی نظرتان درباره خرید ایکاس ایلوما چیست؟

چرا ایکاس ایلوما پرایم بخریم؟ آتلانتیس ایکاس

آتلانتیس ایکاس؛ مرجعی معتبر برای خرید ایکاس ایلوما اصل

برای خرید آیکاس ایلوما پرایم اصل، باید به یک مرجع معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید. پلتفرم «آتلانتیس ایکاس» مجموعه‌ای قابل اعتماد است که انواع سیگارهای الکترونیکی ایکاس اورجینال را با قیمتی منصفانه در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در وب‌سایت آتلانتیس آیکاس، انواع مدل‌های سیگار الکترونیکی آیکاس را خریداری کنید و قدم در راه ترک دخانیات بگذارید. این مسیر به حفظ سلامتی‌تان کمک می‌کند و باعث داشتن حس بهتر به خودتان می‌شود. همین حالا وارد سایت آتلانتیس شوید و برای همیشه با بوی بد سیگار و مضرات آن خداحافظی کنید.

 

برچسب ها : آیکاس,ایکاس,سیگار الکترونیکی,ایلوما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار