کد خبر: ۲۳۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
مدیرکل صمت آذربایجان غربی؛
مدیرکل صمت آذربایجان غربی از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد که دفتر مرکزی و حساب‌های مالی معدن طلای زر شوران از تهران به آذربایجان غربی منتقل شود.

دفتر مرکزی معدن طلای زر شوران را از تهران به آذربایجان غربی انتقال دهید

به گزارش تجارت آنلاین، صابر پرنیان مدیرکل صمت استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از سازمان نظام‌مهندسی معدن با انتقاد از عدم اجرای صحیح و کافی مسئولیت اجتماعی توسط معادن استان گفت: در راستای توسعه اقتصادی معادن استان، تقویت گردش مالی بانک‌های عامل و بهبود وضعیت معیشت مردم در مناطق معدن خیز از قبل مسئولیت اجتماعی، انتقال دفتر مرکزی معدن زر ‌شوران تکاب از تهران به آذربایجان غربی را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی به عنوان اولین درخواست خود از وزیر صمت اعلام کرد: دفتر مرکزی و حساب‌های مالی معدن طلای زر شوران را از تهران به آذربایجان غربی انتقال دهید. 

بر اساس این گزارش معدن طلای زره‌شوران به عنوان بزرگترین معدن طلای خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری شهرستان تکاب و ۱۵ کیلومتری اثر تاریخی و جهانی تخت سلیمان واقع شده است. گواهی کشف معدن طلای زره‌شوران پس از عملیات اکتشافی گروه‌های داخلی و خارجی به نام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران صادر و واحد فرآوری و استحصال طلا با ظرفیت سالانه ٣ تن شمش طلا در منطقه زره‌شوران تکاب آغاز شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار