کد خبر: ۲۳۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
افزایش ۴۰ تا ۶۶ درصدی قیمت رسمی نان لواش، بربری و سنگک در تهران. قیمت نان سنگک ۳ هزار تومان بود که در حال حاضر به ۵ هزار تومان رسیده و کنجد آن هزار تومان بود که به هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.نان لواش آرد نوع یک از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان افزایش یافته و نان لواش با آرد نوع ۲ از ۶۵۰ به ۹۰۰ تومان تغییر یافته است.

نان گران شد

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به افزایش قیمت نان گفت که پس از اعلام قیمت جدید، نظارت‌ها تشدید و با هرگونه تخلفی توسط دستگاه‌های تعزیراتی و نظارتی برخورد قانونی خواهد شد.

مریوان قادرپور - بازرس اتاق اصناف تهران- درباره قیمت نان اظهار کرد: قیمت نان سنگک ۳ هزار تومان بود که در حال حاضر به ۵ هزار تومان رسیده و کنجد آن هزار تومان بود که به هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

به گفته قادرپور، نان لواش آرد نوع یک از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان افزایش یافته و نان لواش با آرد نوع ۲ از ۶۵۰ به ۹۰۰ تومان تغییر یافته است. 

نان بربری که با آرد دولتی نوع یک پخت می‌شود، از هزار و ۸۰۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تغییر قیمت داشته و نان بربری که با آرد دولتی نوع ۲ تولید می‌شود، از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است. به طور کلی برای نان کنجدی ۳ گرم کنجد می‌توان خریداری کرد که هر گرم هزار و ۵۰۰ تومان است.

تافتون خراسانی نیز با آرد یارانه‌ای نوع یک از هزار تومان به هزار و ۴۰۰ تومان تغییر قیمت یافته و در آرد یارانه‌ای نوع ۲ نیز به گفته وحید معینیان - بازرس اتاق اصناف تهران، از هزار و ۵۰۰ تومان به هزار و ۸۰۰ تومان تغییر یافته است.

همچنین حمیدرضا رستگار - رئیس اتاق اصناف تهران، با بیان اینکه با اعلام قیمت جدید نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود اظهار کرد: ما مکلف هستیم که قانون را اجرا کنیم. طبق نرخ‌نامه‌ای که ارائه می‌شود، باید نان را عرضه کنند و درصورت تخلف دستگاه‌های تعزیراتی و بازرسی برخورد قانونی و اعمال قانون خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار