کد خبر: ۲۳۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۱
روز‌های اخیر، پس از اعلام برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو، شرایط فروش فوری خودرو‌های این شرکت برای متقاضیان اعلام شد. اکنون نوبت اعلام شرایط پیش فروش ایران خودرو برای گروه دیگری از متقاضیان رسیده است. برندگانی که تصمیم به خرید محصولات ایران‌خودرو از روش پیش‌فروش داشتند، اکنون باید ثبت‌نام و واریز وجه را تکمیل کنند. موعد تحویل تمامی خودرو‌ها در این بخشنامه، اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزهای اخیر، پس از اعلام برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو، شرایط فروش فوری خودروهای این شرکت برای متقاضیان اعلام شد. اکنون نوبت اعلام شرایط پیش فروش ایران خودرو برای گروه دیگری از متقاضیان رسیده است. برندگانی که تصمیم به خرید محصولات ایران‌خودرو از روش پیش‌فروش داشتند، اکنون باید ثبت‌نام و واریز وجه را تکمیل کنند. موعد تحویل تمامی خودروها در این بخشنامه، اسفند 1403 اعلام شده است.
 
شرایط پیش فروش ایران خودرو برای متقاضیان جدید، شهریور 1403: (قیمت‌ها به ریال هستند)
شرایط پیش فروش ایران خودرو برای متقاضیان جدید اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]
از بین تمامی محصولات داخلی عرضه‌شده در ثبت‌نام جدید ایران‌خودرو، فقط هایما S7 در این لیست حضور ندارد. البته باید یادآور شویم که تعداد خودروهای هایما S7 عرضه‌شده در این شرایط بسیار محدود بودند و به نظر می‌رسد تمامی هایما S7 های عرضه‌شده به روش نقدی فروخته شده باشند.
 
جدیدترین محصول ارائه‌شده در این لیست نیز ایکو ری‌را است که درحال‌حاضر با قیمت یک‌میلیارد و 130 میلیون تومان عرضه می‌شود. باین‌حال ممکن است تا اسفند 1403 و زمان تسویه‌حساب نهایی، قیمت این خودرو افزایش یابد. ایران‌خودرو قیمت نهایی خودرو را قیمت زمان تحویل خودروها اعلام کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار