کد خبر: ۲۳۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
انواع سرخ کن تفال کوچک دستگاه‌های هواپز رژیمی هستند که امکان پخت انواع مواد غذایی از جمله سیب زمینی، گوشت، مرغ، سبزیجات و...را بدون نیاز به روغن صورت می‌دهند. برند tefal فرانسه از جمله عرضه کنندگان محبوب دستگاه‌های هواپز در جهان می‌باشد که تاکنون مدل‌های متنوعی را روانه بازار کرده است.

انواع سرخ کن تفال کوچک دستگاه‌های هواپز رژیمی هستند که امکان پخت انواع مواد غذایی از جمله سیب زمینی، گوشت، مرغ، سبزیجات و...را بدون نیاز به روغن صورت می‌دهند. برند tefal فرانسه از جمله عرضه کنندگان محبوب دستگاه‌های هواپز در جهان می‌باشد که تاکنون مدل‌های متنوعی را روانه بازار کرده است. از سری‌های کم حجم گرفته تا مدل‌های دوقلو و مناسب خانواده پرجمعیت، همگی دستگاه‌ها با کیفیت پخت ایده‌آل و رضایت بخش، توانسته اند برند تفال را بعنوان یکی از 3 مارک برتر سرخ کن بدون روغن بر روی زبان ها بیاندازند.

اما خرید هواپزهای تفال به نسبت برندهای معمولی موجود در بازار از سطح نسبتا بالاتری برخوردار است. از این رو شرایط تهیه آن برای برخی افراد با چالش‌هایی در زمینه تامین بودجه همراه است. از این رو تصمیم داریم 4 دستگاه پرفروش و کارآمد برند تفال فرانسه را معرفی کنیم که با بودجه کمتر از 5 میلیون تومان امکان خریداری دارند. گفتنی است که معیار قیمت بر اساس فروشگاه‌های معتبری می‌باشد که قیمت مناسبی در بازار ایران دارند مانند وبسایت kalakadehhendijan.com که یک فروشگاه عرضه کننده محصولات برند و اورجینال در بندر هندیجان می‌باشد.

معرفی 4 مدل سرخ کن تفال کوچک با بودجه کمتر 5 میلیون تومان!

سرخ کن تفال مدل EY201

اقتصادی‌ترین هواپز برند تفال با ظرفیت 4.2 لیتر که مناسب استفاده در یک خانواده 2 الی 3 نفره می‌باشد. این دستگاه به دلیل برخورداری از بدنه پلاستیکی و همچنین عملکرد آنالوگ به وسیله ولوم چرخشی، قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه‌های این برند معتبر دارد. کیفیت پخت دستگاه کاملا رضابت بخش بوده و امکان پخت انواع مواد غذایی را با تنظیم دستی زمان و دما، بدون استفاده از روغن دارد. درحال حاضر با نرخ دلار 60 هزار تومان، قیمت سرخ کن کوچک تفال مدل 201 حدود 3 میلیون تومان می‌باشد.

 

سرخ کن تفال مدل EY401

دستگاهی مشابه به مدل 201 اما با کنترل پنل لمسی و نمایش دیجیتال که ظاهری جذاب و تماشایی دارد. این دستگاه دارای کیفیت پخت هم سطح با مدل ey201 می‌باشد، تنها با این تفاوت که بوسیله کنترل پنل دستگاه، امکان استفاده از 7 برنامه خودکار برای پخت بهتر وجود دارد. از جمله برنامه‌های پیش فرض می‌توان به پخت مرغ، سیب زمینی، گوشت، سبزیجات، برگر و...اشاره کرد. همچنین نمایشگر دیجیتال دستگاه همواره زمان و دمای هواپز را به نمایش می‌گذارد تا تسلط بر روی فرایند پخت افزایش یابد. درحال حاضر قیمت این محصول 4 میلیون و 100 هزار تومان است که از فروشگاه کالاکده هندیجان قابل خریداری است.

معرفی 4 مدل سرخ کن تفال کوچک با بودجه کمتر 5 میلیون تومان!

سرخ کن تفال مدل EY401D

بنظر میرسد که تغییرات برند tefal در زمینه طراحی سرخ کن تفال کوجک آنچنان پیچیده نیست و گویا با تغییرات کوچک سعی کرده متناسب با سلیقه اکثریت افراد هواپزهای خود را روانه بازار کند. سرخ کن تفال 401D دقیقا همان دستگاه EY401 می‌باشد تنها با این تفاوت که بدنه تمام استیل به رنگ نقره‌ای دارد. گویا بسیاری از افراد به رنگ‌های سیلور و نقره‌ای برای سرخ کن بدون روغن علاقه بیشتری دارند. جالب است بدانید این دستگاه یکی از پرفروش‌ترین هواپزهای این برند فرانسوی بوده که مورد توجه اکثریت افرادی که به دنبال دستگاه باکیفیت، شیک و اقتصادی هستند، قرار گرفته است. ظرفیت این دستگاه نیز همانند دو دستگاه قبلی 4.2 لیتر بوده که مناسب استفاده در یک خانواده 2 الی 3 نفره می‌باشد. درحال حاضر قیمت این محصول 4 میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است.

 

سرخ کن تفال مدل EY505

به جرئت می‌توان گفت پرفروش‌ترین هواپز کمپانی تفال در سایز 4 لیتری، دستگاه جذاب دوکاره‌ایست که علاوه بر عملکرد سرخ کن بدون روغن، دارای حالت گریل نیز می‌باشد. سرخ کن تفال 505 با ظاهری مستحکم‌تر نسبت به مدل‌های قبلی و همچنین بهبود کیفیت کنترل پنل و مخزن دستگاه، بعنوان محصولی پرمتقاضی و محبوب در بازار شاخته می‌شود. ترکیب رنگ جذاب نقره‌ای و مشکی در کنار پنل لمسی و برنامه‌های جذاب پخت، باعث بالارفتن ارزش خرید ین دستگاه شده است. جالب است بدانید که درحالت گریل، امکان برشته و کبابی کردن گوشت، مرغ، برگر و...وجود دارد تا مواد غذایی با بافت آبدار و رویه برشته، آماده سرو شوند. البته این دستگاه یک رنگ تمام مشکی پلاستیکی نیز دارد که قیمت آن از مدل سیلور مشکی مقداری کمتر است. بطورکلی بازه قیمت این دو مدل درحال حاضر 4 میلیون و 500 الی 4 میلیون و 900 هزار تومان می‌باشد.

 

آیا سرخ کن تفال کوچک واقعا ارزش خرید دارد؟

از آنجا که برند تفال یک کمپانی باسابقه و جا افتاده در زمینه تولید و طراحی لوازم خانگی است و تاکنون درصد بالای رضایت را توانسته است کسب کند؛ به جرئت می‌توان گفت تمامی هواپزهای این برند کیفیت لازم را برای انواع پخت و پز دارند. نکته مثبت این است که قیمت سرخ کن تفال در سایزهای کوچک بسیار اقتصادی بوده و خرید آن تقریبا برای همه افراد امکان پذیر است. در واقع به جای سرمایه گذاری بر روی مدل‌های حجیم از برندهای معمولی در بازار، می‌توان با بودجه کمتر از 5 میلیون تومان، یک دستگاه با کیفیت اما با گنجایش کمتر خریداری کرد. این کار اگرچه ممکن است باعث پخت دو مرحله‌ای در بعضی مواقع شود، اما با در نظر گرفتن کیفیت پخت و طعم غذا، متوجه ارزش خرید بالای این محصولات خواهیم شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار