کد خبر: ۲۳۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
امروزه ساعت‌های هوشمند تنها یک گجت لوکس محسوب نمی‌شوند؛ بلکه به یکی از ضروری‌ترین ابزارهای زندگی روزمره تبدیل شده‌اند. این دستگاه‌های کوچک با پیشرفت فناوری، قادر به انجام وظایفی فراتر از نشان دادن زمان هستند.

امروزه ساعت‌های هوشمند تنها یک گجت لوکس محسوب نمی‌شوند؛ بلکه به یکی از ضروری‌ترین ابزارهای زندگی روزمره تبدیل شده‌اند. این دستگاه‌های کوچک با پیشرفت فناوری، قادر به انجام وظایفی فراتر از نشان دادن زمان هستند. یکی از ویژگی‌های جذابی که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند، قابلیت مکالمه است. شما تصور کنید که در یک جلسه کاری هستید و بدون اینکه گوشی موبایل خود را در دست بگیرید، می‌توانید تماس‌های خودتان را مدیریت کنید. این ویژگی‌ جذاب هر کاربری را ترغیب می‌کند که به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه باشد.

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

در این مطلب به بررسی بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه مستقیم می‌پردازیم و ویژگی‌های برتر هر یک را معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

۱۰ مدل برتر ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه بشناسید

ساعت‌های هوشمند در برندهای مختلفی عرضه می‌شوند؛ اما همه این محصولات قابلیت مکالمه ندارند. در ادامه بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه مستقیم از برندهای معتبر را معرفی می‌کنیم.

۱. اپل واچ اولترا ۲

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲ به‌عنوان گران‌ترین و بهترین ساعت شرکت اپل تا به امروز شناخته می‌شود. اگر برای خرید ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه، محدودیت بودجه ندارید، این ساعت را انتخاب کنید؛ چرا که اپل واچ اولترا ۲ نه‌تنها از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است؛ بلکه هر کدام از این قابلیت‌ها در بهترین حالت خود قرار دارند.

اپل واچ اولترا ۲ دارای سه عدد میکروفون و دو عدد اسپیکر است. میکروفون‌ها به انتقال صدای شفاف کمک می‌کنند و حتی نویز محیط را به خوبی می‌گیرند. همچنین دو اسپیکر به‌کار رفته در این ساعت، به خروجی صدای بلندتر و واضح‌تری کمک می‌کنند. پس اگر کیفیت مکالمه برای شما مهم است، اپل واچ اولترا ۲ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

۲. اپل واچ اولترا

کیفیت مکالمه بین اپل واچ اولترا ۲ و اپل واچ اولترا تفاوت خاصی ندارد؛ چرا که در مدل اولترا هم سه عدد میکروفون و دو عدد اسپیکر تعبیه شده است. اپل واچ اولترا نسبت به مدل جدیدتر خود، هم مقداری کند‌تر است و هم روشنایی کم‌تری دارد. همچنین سنسورهای به‌کار رفته در این مدل دقت کم‌تری نسبت به اولترا ۲ دارند. 

اپل واچ اولترا

۳. اپل واچ سری ۹

اپل واچ سری ۹ به همراه اولترا ۲ جدیدترین ساعت‌های هوشمند شرکت اپل هستند. این ساعت نسبت به مدل قبلی خود بهبودهای بسیار جذابی داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به روشنایی دو برابری، تراشه سریع‌تر، سنسورهای قوی‌تر، حافظه داخلی بالاتر و قابلیت «Double Tap» اشاره کرد.

اپل واچ سری ۹ یک گزینه جذاب بین بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه مستقیم است. شما به کمک این ساعت برند اپل می‌توانید تماس‌های دریافتی گوشی خودتان را پاسخ دهید یا از طریق آن تماس داشته باشید. اسپیکر و میکروفون به‌کار رفته در ساعت هوشمند سری ۹ اپل، عملکرد بسیار خوبی دارند و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه مشکلی مکالمه خودتان را با این ساعت انجام دهید.

۴. گلکسی واچ سری ۶

بعد از اینکه با انواع مختلف ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه از برند اپل آشنا شدید، می‌خواهیم به بررسی انواع ساعت هوشمند برند سامسونگ بپردازیم. یکی از بهترین محصولات این برند، گلکسی واچ سری ۶ است. این محصول جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ به حساب می‌آید که دو نسخه نرمال و کلاسیک دارد. هر دو نسخه گلکسی واچ دارای قابلیت مکالمه هستند؛ پس شما می‌توانید به کمک این ساعت هم تماس‌های خودتان را برقرار کنید و هم تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید.

برای مکالمه از طریق گلکسی واچ سری ۶، دو روش وجود دارد. در روش اول، می‌توانید از طریق گوشی موبایل خودتان به ساعت وصل شوید و تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید. اما در روش دوم به گوشی نیازی ندارید. در این حالت از طریق اتصال به وای‌فای به ساعت وصل می‌شوید و مکالمه را انجام می‌دهید.

۵. گلکسی واچ سری ۵

اگر هنوز بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه مستقیم را انتخاب نکرده‌اید، گلکسی واچ سری ۵ هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. گلکسی واچ سری 5 یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که با طراحی زیبا، ویژگی‌های متنوع و قابلیت‌های پیشرفته، تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. در این ساعت هم می‌توانید با دو روش مختلف از قابلیت مکالمه استفاده کنید. پس در گلکسی واچ سری ۵ هم می‌توانید از طریق گوشی موبایل و اتصال به وای‌فای مکالمه را انجام دهید.

۶. گلکسی واچ 4 مدل 44 میلی‌متری

اگرچه چند سال از عرضه گلکسی واچ 4 مدل 44 میلی‌متری می‌گذرد؛ اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد. این ساعت هم می‌تواند بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه در بازار باشد. گلکسی واچ 4، دارای اسپیکر و میکروفون در بدنه خود است و شما می‌توانید به کمک آن‌ها مکالمه خودتان را انجام دهید. البته قابلیت مکالمه تنها یکی از مزایای این ساعت هوشمند است؛ چرا که این محصول مزیت‌های بیشتری دارد که شما را به خرید آن ترغیب می‌کند.

گلکسی واچ 4 مدل 44 میلی‌متری دارای ابعاد بسیار ایده‌آل و وزن بسیار کمی است؛ پس شما با ساعتی خوش‌دست و سبک‌ روبه‌رو هستید. این ساعت تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آن مقاوم است و می‌توانید از آن در شرایط مختلف استفاده کنید. پشتیبانی از حالت‌های ورزشی، سنجش ضربان قلب، فشارسنج و پایش وضعیت استرس چند مورد دیگر از مزایای گلکسی واچ ۴ هستند.

۷. هواوی واچ GT 3

یکی دیگر از برندهای نام‌آشنا برای تولید انواع گجت، هواوی است. هواوی واچ مدل GT 3 جزء بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه مستقیم به حساب می‌آید. این ساعت هوشمند ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. طراحی زیبا، شارژدهی ایده‌آل و قابلیت مناسب در پیگیری فعالیت‌های ورزشی چند مورد از مزایای ساعت هواوی است. البته در کنار همه این مزایا، می‌توان قابلیت مکالمه را هم اضافه کرد.

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه (معرفی 10 مدل برتر)

شما به کمک هواوی واچ GT 3 می‌توانید تماس‌های دریافتی گوشی خودتان را پاسخ دهید و حتی به کمک آن تماس‌ برقرار کنید. اگر به دنبال ساعت با قابلیت مکالمه و طراحی کلاسیک هستید، این محصول شرکت هواوی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. همچنین قیمت هواوی واچ GT 3 نسبت به محصولات قبلی بسیار کم‌تر است؛ پس خرید این ساعت می‌تواند انتخابی جذاب و هوشمندانه باشد.

۸. امیزفیت T-Rex 2

اگر به ساعتی بسیار مقاوم نیاز دارید که از قابلیت مکالمه برخوردار باشد، امیزفیت T-Rex 2 می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. شما به کمک این ساعت می‌توانید به تماس‌های دریافتی خودتان پاسخ دهید و حتی به کمک آن تماس بگیرید. اما چرا امیزفیت T-Rex 2 بسیار مقاوم است؟ چرا که این ساعت توانسته است چندین تست مختلف را با موفقیت پشت سر بگذراند و این تست‌ها مقاومت عالی آن را تایید می‌کند.

به‌عنوان مثال، امیزفیت T-Rex 2 قابلیت کار در دمای منفی ۴۰ تا مثبت ۷۰ درجه سانتی‌گراد را دارد. این ساعت می‌تواند به مدت ۱۰ روز در مقابل رطوبت دوام بیاورد، تا عمق ۱۰۰ متری آب نفوذناپذیر است و همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر شوک دارد. پس شما با خرید ساعت امیزفیت T-Rex 2 می‌توانید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه را داشته باشید.

۹. امیزفیت GTR 3 pro

برند امیزفیت در چند سال اخیر در زمینه تولید ساعت هوشمند به خوبی عمل کرده است. این شرکت ساعت‌هایی را به بازار عرضه می‌کند که می‌تواند با محصولات اپل و سامسونگ رقابت کند. یکی از محصولات برتر امیزفیت، مدل GTR 3 pro است. این ساعت با طراحی بسیار کلاسیکی تولید شده است که هیچ‌کس نمی‌تواند هوشمند بودن آن را تشخیص دهد. در نتیجه می‌توانید ساعت امیزفیت GTR 3 pro با لباس‌های رسمی هم استفاده کنید. این ساعت علاوه‌بر ویژگی زیادی که دارد، از قابلیت مکالمه هم برخوردار است. پس شما به کمک این محصول می‌توانید تماس بگیرید و تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید.

۱۰. شیائومی S1 Active

اگرچه شیائومی همانند سامسونگ در زمینه تولید ساعت هوشمند کار نکرده است؛ اما ساعت مدل S1 Active یکی از محصولات برتر این برند به‌حساب می‌آید. شما به کمک این ساعت هوشمند می‌توانید تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید و همچنین با آن تماس برقرار کنید. هرچند این ساعت ویژگی‌های خوبی دارد؛ اما نمی‌تواند با گلکسی واچ رقابت کند.

خرید انواع ساعت هوشمند

در این مطلب به معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند با قابلیت مکالمه مستقیم پرداخته شد. برندهای معتبر مانند اپل، سامسونگ، هواوی، امیزفیت و شیائومی محصولات باکیفیتی در این زمینه عرضه کرده‌اند. اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرنا مراجعه کنید و از بین مدل‌های متنوع، انتخاب خود را انجام دهید. فروشگاه آنلاین فرنا انواع ساعت‌های هوشمند از برندهای معتبر بازار را با قیمت‌های به‌روز ارائه می‌دهد. همین حالا می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و تجربه‌ای مطمئن از خرید آنلاین داشته باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار