کد خبر: ۲۳۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۷
پیام تسلیت مهدی غضنفری در پی شهادت سید حسن نصرالله؛
مهدی غضنفری، رئیس صندوق توسعه ملی، در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله، پیام تسلیتی صادر کرد.

مشعل مقاومت خاموش نخواهد شد

مهدی غضنفری، رئیس صندوق توسعه ملی، در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله، پیام تسلیتی صادر کرد. وی در این پیام از شجاعت و مقاومت سید حسن نصرالله در برابر ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی تقدیر کرده و شهادت ایشان را به ملت مقاوم لبنان و جبهه مقاومت تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، در پیام تسلیت مهدی غضنفری، رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی که در پی شهادت شخصیت برجسته مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، منتشر شد، آمده است:

باسمه‌تعالی

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت شخصیت برجسته مقاومت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از قهرمانان جبهه مقاومت موج عمیقی از غم‌ و اندوه را در دل حق طلبان موجب شد؛ این ضایعه عظیم نه‌تنها برای ملت شریف لبنان، بلکه برای تمام مسلمانان و آزادگان جهان اندوهی بزرگ است.

سید حسن نصرالله، به‌عنوان یکی از چهره‌های ماندگار و پیشرو در جبهه مقاومت، با شجاعت و ایستادگی خود، الگویی جاودان از ایمان و مبارزه در برابر ظلم و استکبار، به‌ویژه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، ارائه داد. این رژیم غاصب که همواره درصدد تضعیف و نابودی ملت‌های مظلوم منطقه بوده، بارها با جنایات غیرانسانی خود تلاش کرده است تا صدای حق‌طلبی و مقاومت را خاموش کند؛ اما راه سید مقاومت، یعنی راه حق و عدالت، همواره ادامه خواهد یافت و خون شهدای جبهه مقاومت، درخت آزادی و استقلال را بارورتر خواهد کرد. این نوری است که به لطف الهی، خاموشی ندارد.

این شهادت پرافتخار را به تمامی ملت مقاوم لبنان، حزب‌الله قهرمان و همه‌ی عاشقان و پیروان مقاومت، تبریک و تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای ایشان و دیگر شهدای مقاومت، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر عظیم مسئلت دارم. مظلومیت شهادت این انسانهای پاک، رژیم صهیونیستی را به درک واصل خواهد کرد. انشاءالله

مهدی غضنفری
۷ مهر ۱۴۰۳

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار