کد خبر: ۲۳۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
از ایجاد مرکز جراحی قلب و بیمارستان روانپزشکی تا احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی برای شهرستان های فاقد بیمارستان از جمله مواردی بود که در دیدار مجمع نمایندگان استان دکتر فریدون همتی، دکترسارا فلاحی و دکتر اسدالله چراغی با دکتر محمد رضا ظفرقندی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی و رایزنی قرار گرفت.

قول وزیر بهداشت برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان ایلام

دکتر فریدون همتی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر بهداشت و قول مساعد دکتر ظفرقندی برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان ایلام خبر داد.

وی افزود: در دیدار مجمع نمایندگان استان دکتر فریدون همتی، دکترسارا فلاحی و دکتر اسدالله چراغی با دکتر محمد رضا ظفرقندی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان ایلام مورد بررسی و رایزنی قرار گرفت.

نماینده ایلام اظهار داشت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه پیگیری ایجاد مرکز جراحی قلب و همچنین بیمارستان روانپزشکی در استان بود که این موضوع مورد موافقت وزیر بهداشت و درمان قرار گرفت و قول مساعد را برای پیگیری آن داد.

همتی اضافه کرد: همچنین با توجه به جمعیت استان و تردد میلیونی زائران اربعین از استان ایلام یکی دیگر از مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان به چشم می خورد و بیماران را هم با مشکلاتی مواجه کرده است ، کمبود تجهیزات پزشکی نظیر ام_آر_آی و سی_تی_اسکن در استان است که نمایندگان استان قول افزایش این تجهیزات را برای استان از وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی دریافت کردند.

وی اظهار داشت: از دیگر موضوعات مهم و مطالبه بحق مردم در برخی شهرستان های استان ، احداث_بیمارستان_۳۲_تختخوابی درمان بستر در شهرستان های چوار ، هلیلان ، بدره و سیروان که فاقد بیمارستان هستند ، همچنین درخواست اعتبار برای تکمیل بیمارستان شهدای ملکشاهی و تامین ۳۰ درصد منابع برای احداث ساختمان پرتوافکنی در مرکز استان که هم اکنون تجهیزات آن تکمیل است بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت و دمان و آموزش پزشکی قول مساعد و پیگیری آنها را در اولین فرصت داد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار