کد خبر: ۲۳۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
خیلی وقت‌ها دوست داریم یک مجموعه تلویزیونی جدید را شروع کنیم، اما نمی‌دانیم به سراغ چه اثری برویم. در حال حاضر سریال‌های بسیار زیادی در دسترس قرار دارند که هر یک به سبکی خاص می‌توانند نظر مخاطب‌ها را جلب کنند.

دانلود سریال خارجی

خیلی وقت‌ها دوست داریم یک مجموعه تلویزیونی جدید را شروع کنیم، اما نمی‌دانیم به سراغ چه اثری برویم. در حال حاضر سریال‌های بسیار زیادی در دسترس قرار دارند که هر یک به سبکی خاص می‌توانند نظر مخاطب‌ها را جلب کنند. البته از آن جایی که مجموعه‌های تلویزیونی معمولا طولانی هستند، ضعف‌شان در میانه‌های کار یا به طور کلی ناامیدکننده شدن‌شان پس از مدتی می‌تواند حسابی برای‌مان ناراحت‌کننده باشد.ما برای شما لیستی از بهترین سریال های خارجی رو قرار دادیم که میتوانید در سایت MaFilm بصورت کاملا قانونی به دانلود و یا تماشای آنلاین بپردازید.

سریال خارجی برتر

 

سریال های برتر خارجی

  • سریال Lost

  • سریال The Leftovers

  • سریال The Office

  • سریال The Americans

  • سریال Person of Interest

  • سریال Prison Break

  • سریال Mr. Robot

سریال خارجی برتر

سریال سقوط کردیم WeCrashed 2022

سریال سقوط کردیم یا وی‌کرشد (WeCrashed) یک مجموعه بیوگرافی و درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک تینگ کریشنان و گلن فیکارا است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Apple Studios و Paradox و Wondery تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز درو کرولو و لی آیزنبرگ براساس پادکستی به نام WeCrashed: The Rise and Fall of WeWork، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون جرد لتو، ان هتوی، او تی فگبنل، کایل ماروین، کریکت براون، تئو استاکمن، آمریکای فررا، استیون بویر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این سریال که براساس داستانی واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 12 مارس سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم South by Southwest Film Festival در کشور آمریکا حضور پیدا کرد سپس از تاریخ 18 مارس از شبکه +Apple TV در کشور آمریکا شروع به پخش کرد؛ مجموعه سقوط کردیم پس از پخش نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کرد و اغلب آن‌ها بازی خوب و جذاب جرد لتو و ان هتوی، فیلمنامه، داستان، کارگردانی و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را مورد ستایش قرار دادند

سریال خارجی برتر

 

دانلود سریال خارجی را با دوبله فارسی و کیفیت بالا از کجا دانلود کنیم؟

تماشا و دانلود فیلم و سریال خارجی همواره یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه ایرانیان است.اغلب افراد برای دانلود سریال خارجی به دنبال یک سایت خوب و معتبر هستند. این افراد می‌توانند سریال های روز دنیا رو با دوبله فارسی و زیرنویس با سرعت بالا و بهترین کیفیت از طریق سایت مافیلم دانلود و بصورت آنلاین تماشا کنند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار