کد خبر: ۲۳۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۵
خرید تلگرام پرمیوم از طریق وبسایت تلگرام پرمیوم با پرداخت تومانی در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.

تلگرام با داشتن 700 میلیون کاربر، که به‌عنوان محبوب‌ترین پلتفرم پیامرسان در دنیا شناخته می‌شود، جدیدترین پلن اشتراکی خود یعنی تلگرام پرمیوم را معرفی کرده است. این اشتراک ویژه نسبت‌به تلگرام معمولی از امکانات و قابلیت‌های اختصاصی برخوردار است که تجربه استفاده از تلگرام را برای کاربران راحت‌تر و هیجان‌انگیزتر کرده است. شاید نتوان گفت که تلگرام بهترین پیام‌رسان در سراسر جهان است؛ اما بدون شک داستان در ایران کمی متفاوت است! خیلی از کاربران ایرانی به‌دنبال استفاده از امکانات جذاب نسخه پرمیوم هستند، ولی امکان خرید تلگرام پرمیوم برای ایرانی‌ها وجود ندارد! راه‌حل چیست؟ در ادامه به شما کمک خواهیم کرد تنها با چند کلیک ساده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از مزایای اشتراک تلگرام پرمیوم بهره‌مند شوید.

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) اشتراک ویژه تلگرام است که امکاناتی نظیر عکس پروفایل متحرک، مدیریت پیشرفته چت، حذف تبلیغات و دانلود سریع‌تر فایل‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. تهیه این اشتراک اختیاری است و یکی از روش‌های درآمدزایی مدیران اپلیکیشن تلگرام از طریق کاربران است؛ به همین دلیل، می‌توان امیدوار بود که تلگرام مستقل باقی بماند و توجه خود را بر روی کاربران معطوف کند.

کاربران اشتراک پرمیوم تلگرام به مجموعه‌ای از قابلیت‌های اختصاصی دسترسی پیدا می‌کنند، اما برای استفاده از این امکانات باید به‌صورت ماهانه هزینه‌ای را پرداخت کنند. خرید تلگرام پرمیوم نه‌تنها ویژگی‌های جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهد، بلکه برخی از قابلیت‌های فعلی این پیام‌رسان محبوب را نیز بهبود می‌بخشد.

خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

امکانات ویژه نسخه پرمیوم تلگرام

با وجود رونمایی از تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) همچنان قابلیت‌های تلگرام معمولی سر جای خود باقی مانده‌اند و مشکلی در استفاده از امکانات و قابلیت‌های قبلی نخواهید داشت؛ کافی است برنامه را نصب کنید تا بدون پرداخت هزینه‌ای، از امکاناتی همچون چت کردن، ارسال استیکرهای متنوع، دانلود فیلم و تصاویر حجم بالا بهره‌مند شوید. اما اگر می‌خواهید که از قابلیت‌های اختصاصی‌تری استفاده کنید که تجربه استفاده از تلگرام را خاص‌تر کرده است، باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. با خريد تلگرام پرمیوم ارزان و فعال‌سازی آن بر روی تلفن همراه خود، از قابلیت‌هایی بهره‌مند خواهید شد که ازجمله جذاب‌ترین آن‌ها برای کاربران عبارت‌اند از:

تیک ابی تلگرام

با ارتقاء حساب کاربری خود به اشتراک پرمیوم تلگرام ، شما می‌توانید تیک آبی تلگرام را در کنار نام خود نمایش دهید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که هویت خود را به صورت بهتری در پلتفرم معرفی کنید.

حذف تبلیغات

تلگرام برای کاربران دارای اشتراک پرمیوم این امکان را فراهم کرده است که هیچ‌گونه تبلیغاتی را در برنامه مشاهده نکنند. با فعالسازی اشتراک پریمیوم تلگرلم شما می‌توانید از تجربه کاربری بدون تبلیغ لذت ببرید و هیچ مزاحمتی در هنگام استفاده از برنامه نداشته باشید.

دانلود فایل‌های حجم بالا

ظرفیت دانلود تلگرام پرمیوم دو برابر تلگرام معمولی است. در حقیقت، برخلاف نسخه معمولی این پلتفرم که امکان دانلود فایل تا حداکثر حجم 2 گیگ را فراهم کرده است، با خرید تلگرام پرمیوم می‌توانید فایل‌هایی با حجم 4 گیگ را هم به‌راحتی دانلود یا آپلود کنید.

سرعت دانلود بالاتر

نسخه رایگان تلگرام دارای سرعت دانلود محدودی است، اما با فعالسازی اشتراک پرمیوم تلگرام می‌توانید فایل‌های خود را با سرعت بیشتری از اینترنت دانلود کنید.

تبدیل صوت به متن

تلگرام از مدت‌ها پیش امکان ارسال پیام‌های صوتی را فراهم کرده است. با‌این‌حال، اشتراک پرمیوم قابلیت جالبی دارد که می‌تواند گفتار شما را به‌صورت آنی تایپ کند و در قالب پیام متنی برای مخاطب ارسال کند. این ویژگی تجربه ارتباطی راحت‌تر و سریع‌تری را فراهم می‌آورد.

تصویر پروفایل متحرک

پروفایل تلگرام شما می‌تواند یک تصویر ثابت یا ویدئو باشد؛ اما با خرید تلگرام پرمیوم این امکان را خواهید داشت از عکس‌های متحرک یا انیمیشن برای پروفایل خود استفاده کنید. چنین قابلیتی می‌تواند برای حساب‌های کاری و تجاری بسیار جذاب باشد.

خرید اشتراک تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) + آموزش فعالسازی مرحله به مرحله برای کاربران ایرانی

مدیریت بهتر چت‌ها

یکی از قابلیت‌های خاص اشتراک تلگرام پرمیوم این است که محدودیتی برای عضویت در کانال‌ها و گروه‌ها ندارید. همچنین، برای مدیریت بهتر چت‌ها می‌توانید پوشه‌های مختلفی ایجاد کنید و حتی با انتخاب یکی از پوشه‌ها، هر زمان که تلگرام را باز کردید، همان پوشه مورد نیازتان باز شود. فضای نامحدود ابری با خرید اشتراک نسخه پرمیوم برای تمامی کاربران نیز رایگان خواهد بود.

امکان استوری گذاشتن

می‌توان گفت که جذاب‌ترین بخش این اشترام، قابلیت استوری گذاشتن است. با تهیه اشتراک و خرید تلگرام پرمیوم می‌توانید به‌طور نامحدود استوری بگذارید و انواع عکس‌ها، ویدئوها و متن را با دوستان و دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید. این قابلیت با امکانات اضافی همچون استیکرهای اختصاصی، فیلترها، پخش موسیقی و... همراه است.

قابلیت درخواست برای پیوستن به گروه‌ها

از این پس، گروه‌های عمومی می‌توانند درخواست‌های پیوستن کاربران را دریافت کنند. به این شکل، افرادی که علاقه‌مند به عضویت در این گروه‌ها هستند، می‌توانند با ضربه زدن بر روی دکمه Request to Join درخواست خود را ارسال کنند. سپس، مدیران گروه در صورت صلاحدید و تأیید درخواست، کاربر را به گروه اضافه می‌کنند.

همچنین، مدیران می‌توانند قبل از تأیید درخواست از طریق پیام خصوصی با فرد ارتباط برقرار کنند و قوانین گروه را به او توضیح دهند. درصورتی‌که همه‌چیز به‌خوبی پیش رود، کاربر صلاحیت عضویت در گروه را خواهد داشت.

چگونه تلگرام پرمیوم را در ایران فعال کنیم؟

اگر قصد دارید در ایران از اشتراک پرمیوم تلگرام استفاده کنید و از امکانات جذاب آن بهره‌مند شوید، باید اشتراک ماهیانه آن را خریداری کنید. هزینه خرید تلگرام پرمیوم معمولاً بین 4 تا 6 دلار است و پس از خرید، یک علامت کنار نام پروفایل شما ظاهر می‌شود و به‌عنوان کاربر پرمیوم شناخته می‌شوید. در ابتدا کاربران ایرانی به نسخه پرمیوم دسترسی نداشتند، اما اکنون امکان خرید این اشتراک از طریق شرکت‌های ایرانی فراهم شده است. نسخه پرمیوم برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز در دسترس است.

البته، یکی دیگر از روش‌ها ساخت شماره مجازی است. شما می‌توانید یک شماره مجازی خریداری و اکانت تلگرام پرمیوم خود را با آن شماره فعال کنید. سپس با پرداخت هزینه مربوطه، حساب کاربری شما به نسخه پرمیوم ارتقا می‌یابد.

خرید اشتراک تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) + آموزش فعالسازی مرحله به مرحله برای کاربران ایرانی

نحوه خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

ازآنجاکه امکان خرید مستقیم اشتراک پرمیوم تلگرام برای کاربران ایرانی به‌دلیل عدم دسترسی به مسترکارت و درگاه‌های پرداخت بین‌المللی وجود ندارد، لازم است از سایت‌های واسطه معتبری اقدام کنید که به‌طور اختصاصی بر روی سرویس‌های تلگرامی فعالیت دارند. نسخه پرمیوم تلگرام نه‌تنها امکان استفاده از قابلیت‌های جذاب را برای کاربران فراهم می‌کند، بلکه تجربه کاربری راحت‌تری هم رقم می‌زند. کافی است برای خرید تلگرام پرمیوم ارزان به سایت telegrampremium.me مراجعه و مراحل زیر را دنبال کنید تا نسخه پرمیوم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر روی حساب شما فعال شود:

  1. وارد صفحه اصلی سایت تلگرام پرمیوم شوید.

  2. گزینه اشتراک تلگرام پرمیوم را انتخاب کنید و از میان اشتراک‌های سه ماهه، شش ماهه و یکساله، اشتراک موردنیاز خود را انتخاب کنید.

  3. با کلیک بر روی اشتراک پرمیوم موردنظر، قادر به پر کردن فرم ثبت سفارش خواهید بود.

  4. آیدی پروفایل تلگرام و شماره موبایل خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

  5. بر روی گزینه بررسی و پرداخت کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

  6. اشتراک ویژه شما در کمتر از 15 دقیقه پس از خرید فعال خواهد شد.

 

خلاصه کلام

تلگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها، به‌ویژه در ایران، توانسته است با نسخه پرمیوم خود بیشتر از همیشه توجه کاربران را به خود جلب کند. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به استفاده از قابلیت‌های خاص و متفاوت نسخه پرمیوم نسبت‌به تلگرام معمولی هستید، به‌راحتی می‌توانید اشتراک خرید تلگرام پرمیوم را تهیه کنید. برای خريد تلگرام پرمیوم ارزان تنها باید به سایت تلگرام پرمیوم مراجعه کنید تا فرایند فعال‌سازی حساب ویژه شما در مدت زمان بسیار کوتاه انجام بگیرد.

تیم حرفه‌ای این سایت به‌طور اختصاصی بر روی سرویس‌های تلگرامی فعالیت دارند و تلاش خود را کرده‌اند تا با فراهم کردن امکان پرداخت تومانی، استفاده از سرویس‌های تلگرام را برای کاربران ایرانی راحت‌تر کنند. امکان دریافت مشاوره، پشتیبانی تلفنی و آنلاین قبل از خرید اشتراک نیز فراهم است؛ بنابراین، از بابت امنیت خرید خود، خیالتان راحت باشد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار