کد خبر: ۲۳۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۴
یافتن بهترین برند در این بازار رنگارنگ شاید کمی سخت باشد! اما با در نظر گرفتن ویژگی هر کدام از برندها می‌توانید بهترین انتخاب را در بازار داشته باشید. با ما در این بازار رنگارنگ همراه باشید.

یافتن بهترین برند در این بازار رنگارنگ شاید کمی سخت باشد! اما با در نظر گرفتن ویژگی هر کدام از برندها می‌توانید بهترین انتخاب را در بازار داشته باشید. با ما در این بازار رنگارنگ همراه باشید.

عکس برند بوتاکس آزالور برای شرکت galderma

تزریق بوتاکس خارجی بهتر است یا داخلی؟ آیا از دست چین و چروک های خود خسته شده اید؟ آیا دیگر نمی خواهید به چهره خود در آینه نگاه کنید؟ لطفا ناراحت نباشید؛ چون که قرار است در این مقاله در مورد راه نجات شما یعنی تزریق برند بوتاکس خارجی و ایرانی صحبت کنیم.

تفاوت بهترین برند بوتاکس خارجی و ایرانی چیست؟

تفاوت بهترین برند بوتاکس خارجی و ایرانی چیست؟ مسلما برند بوتاکس خارجی و داخلی تفاوت های بسیاری با یک دیگر دارند که باعث متمایز شدن آن ها از یک دیگر می شود. تفاوت بهترین برند بوتاکس خارجی و ایرانی در عوامل زیر است.

  • نوع فرمولاسیون
  • شدت اثر
  • مدت زمان اثر و ماندگاری نتایج
  • عوارض
  • کاربرد
  • عملکرد
  • مقدار دوز لازم برای رسیدن به نتیجه

بهترین مارک بوتاکس چیست؟

بهترین مارک بوتاکس چیست؟ اگر به دنبال بهترین مارک بوتاکس هستید، اول از همه باید تصمیم بگیرید که می خواهید بوتاکس خارجی تزریق کنید یا ایرانی! اما در کل بهترین مارک های بوتاکس موجود در بازار عبارتند از:

  • بوتاکس
  • زئومین
  • مصپورت
  • دیستون
  • دیسپورت

لازم به ذکر است، بهترین برند بوتاکس پیشانی دیسپورت است!

برندهای معتبر بوتاکس کدامند؟

برندهای معتبر بوتاکس کدامند؟ بیشتر اشخاصی که برای تزریق کردن بوتاکس به مراکز زیبایی مراجعه می کنند می خواهند که این ماده را به صورت خود تزریق نمایند. این افراد باید بدانند کدام مارک بوتاکس بهتر است و هر کدام از چه ترکیباتی تولید شده اند. در کل بوتاکس اسم یک برند می باشد و برندهای معروف دیگری هم از این ماده در ایران موجود. سه برند بوتاکس که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و در بسیاری از مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از:

  1. بوتاکس برند دیسپورت
  2. بوتاکس برند زئومین 
  3. بوتاکس برند نورونوکس
  4. بهترین برند بوتاکس ایرانی

بهترین برند بوتاکس ایرانی چه نام دارند، بیایید آن ها را بررسی کنیم. در سال های اخیر شرکت های ایرانی نیز اقدام به تولید و توزیع بوتاکس کرده اند. این محصولات از نظر کیفیت با نمونه های خارجی خود قابل مقایسه هستند و محبوبیت قابل توجهی به دست آورده اند. بوتاکس تولید داخل معمولاً نسبت به نمونه های خارجی ارزان تر و در دسترس تر است.

برند بوتاکس دیستون

دیستون یکی از برندهای بوتاکس تولید شده در ایران توسط واکسن ایمان می باشد که از سم بوتولینوم نوع A ساخته شده است. این بوتاکس حاوی هماگلوتینین، آلبومین انسانی، لاکتوز و غیره می باشد اما به دلیل داشتن لاکتوز (قند شیر)، مصرف آن برای افرادی که به لبنیات حساسیت دارند توصیه نمی شود. بوتاکس دیستون باید در یخچال و دور از نور خورشید نگهداری شود تا از فساد آن جلوگیری شود.

عکس برند دیستون که یک برند بوتاکس در ایران است

برند بوتاکس مسپورت

ماسپورت یکی دیگر از برندهای بوتاکس است که در ایران توسط شرکت ماسون ساخته شده و در بازار به فروش می رسد. این بوتاکس بسیار شبیه دیسپورت بریتانیایی است. Masport از سم کلستریدیوم بوتولینوم ساخته شده و حاوی هماگلوتینین است. تفاوت اصلی بین Dysport و Masport در غلظت، سرعت اثر و مدت اثر است. Dysport سرعت عمل بالاتری نسبت به نسخه داخلی دارد.

بهترین مارک بوتاکس خارجی

بهترین مارک بوتاکس خارجی کدام است؟ بسیاری از شرکت های خارجی بوتاکس را با نام های تجاری مختلف در ایران تولید و توزیع می کنند. در زیر به بررسی مهم ترین برندهای بوتاکس خارجی موجود در کشور می پردازیم.

برند بوتاکس

بوتاکس اولین شرکتی بود که از سم بوتولینوم برای فلج کردن عضله ها استفاده کرد و نام این محصول را هم بوتاکس گذاشت. از این رو نام بوتاکس توسط سایر شرکت ها نیز برگزیده شده است. در ابتدا از بوتاکس برای اهداف درمانی و بعداً برای اهداف زیبایی استفاده می شد. بوتاکس حاوی سم بوتولینوم نوع A، آلبومین انسانی و کلرید سدیم است. مطالعات زیادی در مورد بوتاکس انجام شده است که اثربخشی آن را در طول سال ها ثابت کرده است. بنابراین برند بوتاکس یکی از محبوب ترین برندها در ایران و جهان است.

برند بوتاکس دیسپورت

شناخته شده ترین بوتاکس مورد استفاده در صنعت زیبایی، Dysport می باشد که در انگلستان ساخته شده است. Dysport در سال 2009 وارد بازار شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. دیسپورت حاوی سم بوتولینوم نوع A و هماگلوتینین است. مولکول‌ های موجود در Dysport کوچک هستند و به سرعت پخش می‌ شوند و معمولاً منجر به پاسخ سریع می گردند.

برند بوتاکس زئومین Xeomin

مارک Xeomin یک برند جدیدتر بوتاکس است که به سرعت در بین علاقه مندان به زیبایی محبوبیت پیدا کرده است. زئومین حاوی سم بوتولینوم نوع A، آلبومین انسانی و ساکارز است. یکی از تفاوت های اصلی Xeomin با سایر محصولات بوتاکس این است که می توان آن را در دمای اتاق و نه لزوماً در یخچال نگهداری کرد. علاوه بر این، چون Xeomin فاقد کمپلکس های پروتئینی می باشد، معمولاً واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند. این عوامل باعث شده تا Xeomin یکی از محبوب ترین برندهای بوتاکس خارجی باشد.

بوتاکس نورونوکس (Neuronox)

برند Neuronox یک برند شناخته شده بوتاکس در ایران است که در کره جنوبی تولید می شود. نورونوکس حاوی سم بوتولینوم نوع A، هماگلوتینین، سرم آلبومین انسانی و کلرید سدیم تولید شده توسط Medytox است. Neuronox هم برای اهداف زیبایی و هم برای اهداف پزشکی استفاده می شود.

عکس برند نورونوکس که یک برند ایرانی است و در کره جنوبی تولید می شود

بوتاکس آزالور (Azzalure)

مارو Azzalure یک برند شناخته شده خارجی است که توسط شرکت Galderma در سوئیس یکی از بهترین شرکت های داروسازی در جهان تولید می شود. این بوتاکس به دلیل استانداردهایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته۹ و به دلیل نتایج عالی که ارائه می دهد در بین پزشکان و علاقه مندان به زیبایی بسیار محبوب شده است.

تفاوت انواع مارک بوتاکس چیست؟

تفاوت انواع مارک بوتاکس چیست؟ به طور کلی انواع بوتاکس چه برند بوتاکس خارجی و چه داخلی تفاوت هایی با یک دیگر دارند. با توجه به این موضوع اگر می خواهید یکی از مارک های بوتاکس را برای تزریق انتخاب کنید، بهتر است به تفاوت هایی که با سایر نمونه های مشابه اش دارد، توجه کنید. انواع مارک های بوتاکس موجود در بازار از نظر زیر با هم تفاوت دارند.

  • ماندگاری
  • شرکت سازنده و برند تولید کننده
  • ترکیبات به کار رفته در بوتاکس
  • مقدار دوز لازم برای نتیجه گیری
  • نوع عملکرد
  • میزان تاثیر گذاری
  • فرمولاسیون
  • نوع واکنش بدن به بوتاکس
  • قیمت

در آخر انتخاب برند از میان این دنیای رنگارنگ به عهده شخص شما است. اگر به دنبال تزریق بوتاکس هستید و برند خاصی مدنظرتان هست، می‌توانید به کلنیک دکتر خادمی مراجعه کرده و از خدمات بی‌نظیر ایشان بهره‌مند شوید. می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۴۸۸۶۳۵۷ تماس حاصل فرمایید یا به سایت drkhademi.net مراجعه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار