کد خبر: ۲۳۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
پروازها لغو شد
سحرگاه امروز شنبه پدافند مرکز تهران فعال شد. بر اساس گزارش رسانه ها حدود ساعت ۵ بامداد، برای دقایقی صدای شلیک ممتد پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد.

اطلاعیه قرارگاه پدافند هوایی کشور درباره فعالیت پدافندی بامداد امروز

سحرگاه امروز شنبه پدافند مرکز تهران فعال شد.

به گزارش ایسنا، حدود ساعت ۵ بامداد، برای دقایقی صدای شلیک ممتد پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد.

ساعت حدود ۲ بامداد نیز صداهایی شبیه انفجار در اطراف تهران شنیده شده بود که طبق اعلام روابط عمومی پدافند هوایی استان تهران، مربوط به واکنش پدافند هوایی در چند نقطه در اطراف تهران و کشور نسبت به تلاش رژیم صهیونیستی برای حمله به نقاطی در کشور بوده است.

 

پروازها تا اطلاع ثانوی لغو شد

در تازه‌ترین خبر، جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی از لغو پروازها در همه مسیرها تا اطلاع ثانوی خبر داد.

البته پروازهای عراق و رژیم صهیونیستی نیز لغو شده است. 

 

اطلاعیه قرارگاه پدافند هوایی کشور درباره فعالیت پدافندی بامداد امروز

صبح امروز قرارگاه پدافند هوایی کشور با صدور اطلاعیه‌ای دلایل فعال شدن پدافندها در سحرگاه امروز در برخی از شهرها را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، باوجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال کرده و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار