کد خبر: ۲۳۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
فریدون همتی:
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری مجمع نمایندگان استان با وزیر نفت، این استان به قطب نفت و گاز منطقه تبدیل می شود. ‌

ایلام به قطب بخش نفت و گاز منطقه تبدیل می شود

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری مجمع نمایندگان استان با وزیر نفت، این استان به قطب نفت و گاز منطقه تبدیل می شود. ‌

فریدون همتی با بیان اینکه تحول عظیمی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی این استان ایجاد می شود
بیان کرد: با اجرایی شدن عملیات توسعه میدان نفتی چنگوله ، تامین تخصیص اعتبار ارزی و ریالی برای پتروشیمی دهلران و ایجاد شرکت نفت و گاز استان ایلام ظرفیت مناسبی در این حوزه رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد:  استان ایلام دارای منابع غنی و پرباری در بخش انرژی دارد که با سرمایه گذاری و استحصال آنها فصل جدیدی برای توسعه کسب و کار ، اشتغال جوانان، ارزآوری و در نهایت رونق اقتصادی منطقه فراهم می شود.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس در نصب تجهیزات مورد نیاز در بالادست و سرچاهی تنگ بیجار ، تامین مالی برای تسریع در تکمیل فاز دوم پالایشگاه گاز ، رفع محدودیت در تامین خوراک پتروشیمی ایلام ، تسریع در توسعه میدان های گازی بانکول و باباقیر این استان شاهد فصل جدیدی از تحول عظیم در بخش انرژی منطقه خواهیم بود.

همتی تاکید کرد: استاندار و مدیران حوزه نفت و گاز برای اجرایی شدن مصوبات پیگیری شده مجمع نمایندگان با وزیر نفت باید اهتمام جدی داشته باشند تا این طرح ها هر چه زودتر اجرایی شوند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شتاب بخشی در پیگیری اجرای این مصوبات توسط مدیران استانی باید در اولویت کاری مسئولان استانی قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار