کد خبر: ۲۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربايجان شرقی از پرداخت تسهیلات ۱۵۰ ميليون ريالی بازسازی و بهسازی مسکن به روستائیان استان خبر داد.
قربان محمدی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تعداد زیادی از واحدهای مسکونی روستایی آذربايجان شرقی نیاز به تعمیر و بازسازی دارند و غیرمقاوم هستند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربايجان شرقی برای مقاوم کردن این خانه ها تسهیلات ویژه ای پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه باید به توسعه و پیشرفت روستاها توجه ویژه ای داشته باشیم، گفت: بسیاری از واحدهای مسکونی استان غیرمقاوم هستند که در صورت وقوع زلزله و حوادث غیرمترقبه شاهد حوادث ناگواری در این واحدهای مسکونی خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربايجان شرقی به پرداخت تسهیلات ارزان‌ قیمت و کمک‌ های بلاعوض هم اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می کنیم تا با این تسهیلات روستائیان را برای مقاوم سازی و بازسازی واحدهای مسکونی تشویق کنیم.

محمدی با تاکید بر ضرورت بهسازی و بازسازی واحدهای مسکونی غیرمقاوم در روستاها ابراز داشت: روستائیان باید برای گرفتن این تسهیلات به بنیاد مسکن تابعه شهرستان های محل اقامت خود مراجعه کنند و برای بازسازی واحدهای غیرمقاوم خود اقدام کنند.

وی سود تسهیلات ۱۵۰ ميليون ريالی مسکن به روستائیان آذربایجان شرقی را پنج درصد عنوان کرد و گفت: امسال تعداد سهمیه خوبی برای پرداخت تسهیلات برای بازسازی بافت‌های فرسوده و سانحه دیده روستاهای آذربایجان شرقی در نظر گرفته ‌شده است که باید روستائیانی که خانه های آنها تخریب شده و نیازمند بازسازی است به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کرده و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: