کد خبر: ۲۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
وزیر جهاد کشاورزی گفت‌: برنج فاسد و تاریخ گذشته‌ توزیع نشده و هر خبری در این باره منتشره شده، دروغ است
محمود حجتی در حاشیه دیدار وزیر امور خارجه مغولستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در اخبار صدا و سیما، رادیو و برخی سایتها اخباری مبنی بر توزیع برنج های تاریخ گذشته و آلوده منتشر شده است، گفت: ‌توزیع و فروش اقلام و کالاهای تاریخ گذشته غیرقانونی و جرم است.

 وی اظهارداشت: به طور معمول کالاها و محصولات موجود در انبار زمانی که به پایان تاریخ مصرف نزدیک می‌شود، برای آزمایش، تایید بهداشتی و سلامت به سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان ارائه می‌شود و این سازمان در صورت تایید سلامت، مجوز توزیع و تمدید دوباره تاریخ مصرف را صادر می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: درباره برنج هایی که صحبت آنها شده نیز همین روال انجام شده و تاریخ مصرف این برنج ها از لحاظ سلامت تایید و تمدید شده است. حجتی تاکید کرد:‌ برنج هایی که توزیع شده هیچگونه مشکلی ندارد و نمی دانم این اخبار از کجا و چگونه درج می‌شود.

وی تصریح کرد: ماهانه با مسئولان شرکت بازرگانی دولتی ایران جلسات مستمری داریم و در این جلسات همواره بر دقت آنان در خرید کالاهای مصرفی و بررسی موجودی انبارهای ذخیره کالاها و محصولات تاکید می‌کنیم و اینکه گفته شده من در این جلسات تاکید خاصی بر خرید و توزیع برنج ها داشته‌ام مطلب جدیدی نیست.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: