رضا حسینی اظهار کرد: انتظارات مردم از خدمات پس از فروش خودرو افزایش یافته و این حق مصرفکنندگان است که از خدمات مناسبی برخوردار شوند.
وی با بیان اینکه در بازه زمانی 10 روزه اجرای طرح ویژه زمستانی، 140 هزار نفر به شبکه نمایندگیها مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در طرح مشابه سال گذشته حدود 21 هزار نفر از این خدمات استفاده کرده بودند.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ادامه داد: این موضوع نشان میدهد که اگر شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو حقوق مشتریان را رعایت کنند مصرفکنندگان نیز از این خدمات استقبال خواهند کرد.
وی افزود: طرح ویژه زمستانی ایساکو در سه دسته تعویض رایگان شمع، شیشه شو و ضد یخ، تخفیف هفت تا 30 درصدی قیمت 100 قطعه یدکی و تعویض رایگان قیلتر روغن ارائه شد که با توجه به حجم بالای مراجعات، مدت زمان ارائه دو دسته از خدمات تا 20 دی ماه تمدید شد.
حسینی با بیان اینکه با ارائه طرحهای این چنینی تلاش میشود سطح خدمات پس از فروش خودرو ارتقا یابد، تصریح کرد: افزایش مراجعه مصرفکنندگان به نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش، ارتقای سطح ایمنی خودروها را به دنبال خواهد داشت.