کد خبر: ۲۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
سومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.
 در این نمایشگاه علاوه بر عرضه و ارائه انواع خشکبار و آجیل و میوه های خشک، نوین ترین دستگاه‌ها، تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی های صادراتی خشکبار به نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه توليد كنندگان و توزيع كنندگان آجيل و خشكبار، شركت‌ها، كارخانه ها و كارگاه هاي بسته بندي خشكبار، واحدها و كارگاه‌هاي پوستگيري، بودادن، شركت‌هاي پاستوريزه كردن خشكبار، واحدهاي درجه بندي، خلال و پودر كردن خشكبار، شركت‌ها، كارخانه ها و كارگاه هاي فرآوري ميوه و سبزيجات خشک، زرشک وعناب، زعفران، چاي و قهوه، ادويه و چاشني و واحد هاي توليدي و صادراتي حبوبات، غلات، برنج، ذرت و گندم؛ نوین ترین و جدیدترین صنايع، توليدات و خدمات خود را ارائه خواهند كرد.

در سومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک، صنايع تبديلي و جنبي خشكبار، نهادهاي كشاورزي (كود، بذر، سم و...)، شركت هاي دانش بنيان، شركت‌هاي بازرگاني و انجمن‌ها و تشكل‌هاي وابسته هم حضور خواهند داشت و كالاها و خدمات خود را در معرض ديد علاقه‌مندان قرار می دهند.

این نمایشگاه با هدف توسعه و افزايش توليد خشكبار كشور، يافتن بازارهاي جديد صادراتي، افزايش صادرات، آشنایي با نوين ترين صنايع و تجهيزات تبديلي، فرآوري و بسته بندي خشكبار، اشتغالزایي و توجه مسئولان به اين صنعت برگزار مي شود.

سومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: