کد خبر: ۲۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰

در روابط عمومی، برخلاف آگهی های تبلیغاتی که در آن ها می توان فضای رسانه ای را باپول خرید، با استفاده از زمانی که صرف می کنید و قوه ی تفکرتان، به  رسانه ها راه می یابید.در اینجا  پیشنهاداتی برای کمک به شما جهت تبدیل شدن به بهترین متخصص روابط عمومی ممکن برای تجارتتان آورده شده است.

۱-  به کاوشگر رسانه ها تبدیل شوید

اخبار را بادقت و کامل بررسی کنید. مسئول روابط عمومی که می داند در دنیا چه میگذرد، همیشه زیرک به نظر می رسد.خیال نکنید باید همه چیز را بخوانید؛ حتی نگاهی اجمالی به تیترها هم می تواند سرعت پیشروی شما را افزایش دهد.

از طریق خواندن، تماشا کردن و گوش دادن مداوم، دائما دانش خود را توسعه میدهید.این واقعیت که تقریبا هر دانشی که شما کسب میکنید، عمومی یا تخصصی، به طریقی در تلاش های روابط عمومی تان به کار خواهد آمد.

۲- در جریان گرایش ها و هیجانات زود گذر باشید

از مدهای جدید آگاهی داشته باشید. همیشه در جریان آخرین چیزهای رایج در تلویزیون، موسیقی، مد و سینما باشید. به نشریاتی مثل سرگرمی های هفتگی نگاهی بیاندازید. بچه ها رانگاه کنید و با آنها صحبت کنید.

در اینترنت هم بگردید؛ اگرمد جدیدی در حال ظهور باشد، غالبا خبر آن اول در سراسر دنیای وب پخش می شود و در آنجا خیلی سریعتر از دنیای مطبوعات یا حتی رادیو و تلویزیون منتشر می شود.

۳- بدانید چه کسی در چه مورد مطلب می نویسد

بدانید چه کسی به چه مطلبی می پردازد. اگر بدانید چقدر اتفاق می افتد که چنین افکاری به ذهن مشتریان برسد، شگفت زده می شوید. یا لااقل بفهمید چه کسی در رسانه های مهم، در زمینه صنعت شما مطلب می نویسد و نیز رساله محلی صنعت خود را هم بشناسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین