کد خبر: ۲۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
نویسنده کتاب «روابط با عموم در روابط عمومی» معتقد است:برای موفقیت در یک سازمان، چاره ای جز تحول نوین در روابط عمومی و گسستن از روش های قدیمی و پیوستن به روش های جدید و علمی ارتباطات وجود ندارد.
سید مجتبی جعفری زوج، راه رسیدن به این راهبرد را نزد روابط عمومی های سازمان ها تبدیل تبلیغات مستقیم به تبلیغات پنهان می داند.
وی در گفت و گو با تجارت آنلاین بیان کرد: سازمان های موفق، امروزه سرنوشت خود را به دست روابط عمومی ها سپرده اند و روابط عمومی ها نقش منعکس کننده، تقویت کننده و حتی خاموش کننده افکار و اخبار را به دست دارند.
با این حال این نویسنده عقیده دارد که بسیاری از سازمان های کشور روابط عمومی را بخشی از جریان اصلی مدیریت تلقی نمی کنند و مسئولان روابط عمومی را مشاوران مدیر در حل مسائل و مشکلات سازمان به حساب نمی آورند.
جعفری زوج، هدف از نوشتن کتاب خود را معرفی روابط عمومی و جایگاه آن پرداخته است و می گوید: این کتاب بر مقوله های بهبود جایگاه روابط عمومی تمرکز کرده است و به عنوان ابزاری آموزشی برای کمک به بهبود و افزایش بهره وری وسازماندهی برنامه ارتباطات در روابط عمومی بسیار کارآمد است.
کتاب «روابط با عموم در روابط عمومی» را سید مجتبی جعفری زوج با همکاری مریم فلاح هکی نوشته و انتشارات رُخشید آن را چاپ کرده است.
این کتاب یک مقدمه و یک پیش گفتار دارد و با تعریف روابط عمومی و ویژگی های آن، معیارهای سنجش کارشناسان روابط عمومی و دیگر مباحث مربوط به روابط عمومی در هر سرفصل ادامه یافته است.
یکی از ویژگی های این کتاب،تمرکز آن بر شناساندن رسانه هاست و بخشی از کتاب به معرفی رسانه های نوین همچون اینترنت اختصاص یافته است.
آموزش هایی در زمینه خبر و ارزش های خبری، مصاحبه، تشریفات و روابط عمومی الکترونیک از دیگر بخش های این کتاب است.
نام:
ایمیل:
* نظر: