کد خبر: ۲۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
وزیر نیرو اعلام کرد:
وزیر نیرو از ۴۱ پروژه آب و برقی در شورای اقتصاد خبر داد.
 حمید چیت چیان گفت: نباید اینگونه باشد که اقتصاد مقاومتی به‌ عنوان زینت برای کارهای دیگر در نظر گرفته شود، چرا که این برنامه یک نظام کامل و بی‌نقص برای اقتصاد کشور است و باید به‌ طور کامل در اقتصاد کشور پیاده‌سازی شود.

وزیر نیرو با تکاید بر اینکه سیاست‌های اقتصادمقاومتی یک برنامه اقتصادی کامل است، اظهارداشت: مخاطب اقتصاد مقاومتی فقط دستگاه‌های دولتی نیست و بیش از ۹۰ درصد موارد مطرح در اقتصادمقاومتی مربوط به بخش‌های مختلف اقتصاد یعنی بخش دولتی، خصوصی و تعاونی است و تمامی موسسات، نهادها و مردم باید در ذیل هر کدام از موارد وظایف خود را برنامه‌ریزی کنند.

چیت چیان افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یک برنامه اقتصادی کامل است و ما نباید این سیاست‌ها را به عنوان پیوست یا ضمیمه برنامه‌های دیگر در نظر گرفته شود. وی ادامه داد: حاصل جمع تمامی این بخش‌ها می تواند اهداف و سیاست‌های‌ اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد.

وی با اشاره به برنامه‌های وزارت نیرو در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: اصلاح نظام اقتصادی، افزایش بهره‌وری، توسعه زیرساخت‌های آب و برق و پایداری و بهبود کیفیت و کمیت خدمات آب و برق در راس این برنامه‌ها مدنظر است و ۴۱ پروژه در این رابطه در شورای اقتصاد مصوب شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: