کد خبر: ۲۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
توسط وزیر نیرو ؛
وزیر نیرو از مديران صنعت آب و برق و كاركنان اين بخش خواست در مساله انتخابات به هيچ عنوان از كانديدای خاصی طرفداری نكنند.
حمید چیت چیان امروز در همايش مديران ارشد وزارت نیرو اظهار داشت: در واگذاري پروژه‌ها به بخش خصوصي كيفيت خدمات ارائه شده و رعايت استانداردهاي لازم را مد نظر داشته باشيد.

وزير نيرو با اشاره به اينكه شركت آبفاي كشور تاكنون ۹۷ مورد قرارداد با سرمايه‌گذاري ۴۴۰۰ ميليارد تومان به بخش خصوصي منعقد کرده است، عنوان كرد: اين قراردادها به صورت BOT و BOO و بيع متقابل بوده است.

چيت‌چيان در بخشي از سخنان خود از مديران صنعت آب و برق و كاركنان اين بخش خواست در مسئله انتخابات به هيچ عنوان از كانديداي خاصي طرفداري نكنند و در صورتي‌كه مشاهده شود مديري از امكانات دولتي در تبليغات كانديدايي استفاده شده است، به شدت با وي برخورد خواهد شد.

وي افزود: وزارت نيرو يك وزارت‌خانه خدماتي است كه بايد در هر لحظه به تأمين نيازهاي آب و برق جامعه پاسخ دهد و كاركنان اين وزارتخانه وظيفه دارند، ضمن تأمين اين دو نياز جامعه با شركت در انتخابات همچون افراد عادي جامعه، به كانديداي مورد نظر خود رأي دهند.

وزير نيرو با مرور شرايط اقتصادي جامعه و اينكه كشور از يك بيماري بلندمدت رنج برده و مي‌برد، گفت: اتكا به درآمدهاي نفتي بايستي كاهش يابد و در شرايط ايجاد شده با توجه به كاهش قيمت نفت و تقليل صادرات، اين تهديد را به فرصت تبديل كرده و كشور را از وابستگي و اتكا به درآمد نفتي نجات داد.

وي تصريح كرد: به جاي نفت مي‌توان از منابع جديدي همچون آب و خاك و خورشيد و استفاده از توان علمي دانشمندان ايراني و صدور تجهيزات فني و مهندسي و ساير منابع موجود استفاده برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: