کد خبر: ۲۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
معاون پرورشی و آموزش مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور گفت: اجرای طرح شهاب با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان در کشور در حال اجرا است.
محمد نستوه عصر امروز در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار داشت: با مصوبه بنیاد ملی نخبگان برنامه ملی طرح شهاب با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی در کشور اجرا شد.

وی افزود: طرح شهاب در سال 91-92 در 7 استان کشور به صورت آزمایشی اجرا شد که در آن بیش از 38 هزار دانش‌آموز تحت پوشش قرار داشتند.

معاون پرورشی و آموزش مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان تصریح کرد: در شورای راهبردی بنیاد نخبگان شیوه‌نامه شهاب شکل گرفت و این طرح به مرحله اجرایی درآمد.

وی گفت: در سال تحصیلی 93-94 در همه استان‌های کشور این طرح اجرایی شد و بیش از 128 هزار دانش‌آموز مقطع تحصیلی چهارم در این طرح  شرکت داده شدند و بیش از 13 هزار نفر در این طرح فعالیت داشتند.

معاون پرورشی و آموزش مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اظهار کرد: امسال در این طرح بیش از 386 هزار دانش‌آموز با 30 هزار عوامل اجرایی در 5 هزار مدرسه کشور اجرایی شد.

نستوه تصریح کرد: این طرح در استان گلستان در بین 20 هزار دانش‌آموز در دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس در حال انجام است و این طرح در 20 مدرسه مقطع ابتدایی استان گلستان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح با موفقیت در استان گلستان در حال اجرا است و رضایت‌مندی کاملی از مراحل اجرایی این طرح وجود دارد.

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: