کد خبر: ۲۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
نایب رئیس مجلس خبر داد:
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 94 بودجه عمومی حدود 235 هزار میلیارد پیش بینی شد که طبق برآوردها تا پایان سال حدود 190 هزار میلیارد تومان آن تحقق می یابد.
حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع دارو درمانی هلال ایران در جمع خبرنگاران افزود: در بودجه امسال به دلیل کاهش درآمدهای ارزی و مشکلات شاهد نحوه مدیریت تخصیص منابع مالی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستیم.
وی همچنین با بیان این که در برنامه ششم توسعه و بودجه 95 مجلس و وزارت بهداشت با ارزیابی سیاست های حوزه سلامت، بیمه درمان ناباروری را نیز پیش بینی خواهند کرد اضافه کرد: حوزه ناباروری به عنوان یکی از حوزه های مهم و پر هزینه سلامت تحت پوشش بیمه نیست.

** حوزه سلامت به بیش از دو برابر منابع موجود نیاز دارد
ابوترابی فرد در عین حال حوزه سلامت را یکی از حوزه های پرهزینه در کشور عنوان کرد و افزود: در سال های اخیر در این بخش گام های بلندی برای کاهش هزینه های سلامت بیماران برداشته شده است.
وی با بیان این که حوزه سلامت به بیش از دوبرابر منابع موجود نیاز دارد افزود: مجلس در بودجه سال 93، یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده را برای ارائه خدمات بیمه ای اختصاص داد تا به تدریج حوزه های مختلف تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار