کد خبر: ۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
دنیای موبایل و کامپیوتر؛
ال‌جی الکترونیکس گوشی‌های جدید L Fino و L Bello را برای رده سنی نوجوان و کسانی که در بازارهای نوظهور 3G برای اولین بار صاحب یک گوشی هوشمند می‌شوند تولید کرده است. در این محصولات دوربین‌ قوی و پردازنده چهارهسته‌ای استفاده شده است.
به گزارش تجارت آنلاین؛ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) دو مدل از جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری L با رده قیمت مقرون‌به‌صرفه را در IFA 2014 برلین رونمایی خواهد کرد.
 
ال‌جی تصمیم دارد با ارائه گوشی‌هایی با دوربین‌ قوی و پردازنده چهار هسته‌ای و قیمت مناست حضور گوشی هوشمند خود را در بازارهای اصلی گسترش دهد.
 
L Fino و L Bello از امضای ال‌جی در طراحی کلید پشت برخوردار هستند.
 
ال جی اعلام کرده: تحقیقات روی رفتار مشتریان نشان می‌دهد که دوربین یکی از عوامل اصلی تصمیم‌گیرنده در انتخاب برای نوجوانان و افرادی است که برای اولین بار گوشی هوشمند می‌خرند. سری جدید L LG دوربین بهتری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند در همین گروه دارد.
 
ال‌جی از آغاز این ماه عرضه L Fino و L Bello را در بازارهای اصلی 3G در آمریکای لاتین آغاز می‌کند و پس از آن به کشورهای اروپایی، آسیا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع عرضه خواهد می‌کند.
 
در مشخصات اصلی L Fino، تراشه چهار هسته‌ای 1٫2 گیگاهرتز، نمایشگر 4٫5 اینچ 480×800 با 207 پیکسل در اینچ با WVGA IPS، حافظه یک گیگابایت و RAM 4 گیگابایت، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلو VGA، باتری 1900 میلی‌آمپر، سیستم عامل اندروید 4٫4٫2 کیت‌کت، امکانات شبکه HSPA+ 21Mbps 3G به چشم می‌خورد.
 
L Fino، در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی، قرمز، سبز عرضه خواهد شد.
 
L Bello  دارای تراشه چهار هسته‌ای 1٫3 گیگاهرتز، نمایشگر 5 اینچ 480×854 با 196 پیکسل در اینچ با FWVGA IPS، حافظه یک گیگابایت، RAM 8 گیگابایت، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلو یک مگاپیکسل، باتری 2540 میلی‌آمپر، سیستم عامل اندروید 4٫4٫2 کیت‌کت و شبکه : HSPA+ 21Mbps 3G است.
 
 L Bello در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی عرضه خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار