کد خبر: ۲۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
معاون مدیر تولید بخش بهره‌برداری نفت خیزجنوب گفت: هم‌اکنون با تعمیرات اساسی انجام شده آمادگی کامل برای انجام عملیات افزایش تولید وجود دارد به طوری که بالای 100 درصد برنامه محقق شده است.
سعید کوتی معاون مدیر تولید بخش بهره‌برداری نفت خیزجنوب،  گفت: با توجه به اینکه در زمان تحریم‌ها تولید در مناطق نفت خیز‌جنوب کاهش پیدا کرد اما این تحریها فرصتی را  برای ما به وجود آورد که در یک برهه زمانی به انجام تعمیرات اساسی و اصلاحات تولید مشغول به کار شویم تا کارهای این منطقه عقب نیفتد.

وی ادامه داد: در زمان کاهش تولید اکثرا فکر می‌کردند که کارخانه‌ها تعطیل شده و امکان ندارد که میزان تولید به اعداد مورد نظر برسد اما سیاست ما بر این بود که از ابتدای کاهش تولید در سیستم هیچ چاهی به طور مستمر بسته نشود، بلکه به صورت ادواری به فعالیت خود ادامه می‌داد تا جایی که خود شرکت‌ها نیز در این زمینه اطلاعی نداشتند.

کوتی تصریح کرد: هم‌اکنون با تعمیرات اساسی انجام شده آمادگی کامل برای انجام عملیات افزایش تولید را داریم به طوری که بالای 100 درصد برنامه برای انجام این امر مهم محقق شده است بنابراین در اجرای افزایش تولید شرایط ایمنی و نکات زیست محیطی مدنظر بوده و یک رکورد موفقیت‌آمیزی را در این زمینه به ثبت رساندیم.

معاون مدیر تولید بخش بهره‌برداری تأکید کرد: بعضی از پروژه‌ها برای نگهداشت تولید انجام می‌شود که متناسب با شرایط مخزن خود را آماده می‌کنیم تا میزان نفت نمکی افزایش پیدا کند و از نظر تأسیسات علی‌رغم اینکه اکثرا قدیمی هستند اما با تلاش همکاران توانستیم بخشی از آنها را نوسازی کنیم.

وی افزود: تمام این عملیات توسط مهندسان و کارشناسان داخلی انجام شده است هر پروژه‌ای که در کشور طراحی می‌شود آینده‌نگری بر روی آن اعمال می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر: