کد خبر: ۲۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
مدیرعامل سایپا خبرداد:
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قرارداد با خودروسازان خارجی ظرف دو ماه آتی نهایی می‌شود، گفت: فضای جدید اقتصاد ایران، خودروسازان خارجی را برای همکاری ترغیب کرده است.
مهدی جمالی  با اشاره به رفع تحريم‌ها گفت: گروه خودروسازی سایپا مذاكرات خوبي با شركاي خارجي خودروساز از مدتها پيش داشته و نتايج مثبتي نيز از آنها حاصل شده است؛ بر این اساس به زودي مذاكرات خود را با برندهاي معتبر خودروسازي نهايي خواهيم كرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ظرف دو ماه آتي حتما قراردادها براساس ضوابط وزارت صنعت، معدن و تجارت قطعي و کار با دو خودروساز بزرگ شروع مي‌شود، این در شرایطی است که فضاي جدید اقتصادی كشورمان خودروسازان بزرگ را نسبت به بازگشت و حضور در بازار ایران و همکاری ترغيب کرده است.

وی تصریح کرد: اطمينان داريم توافق هسته‌اي و اجراي برجام در آينده نيز آثار مثبت خود را روي صنعت خودروسازي كشور نشان خواهد داد و به زودي شاهد جهشي چشمگير در فعاليت و كسب و كار گروه خودروسازي سايپا خواهيم بود.

جمالی با اشاره به ايجاد فرصت هاي صادرات خودرو در سايه رفع تحريم‌ها و ورود خودروسازان، گفت: فرصت جديدي در اختيار خودروسازان داخلي قرار گرفته تا حضور خود را در بازارهاي منطقه و جهان گسترش داده و با اتصال به شبکه جهانی خودروسازان همكار، راه را برای كسب بيشترين سهم از صادرات خودرو درافق ۱۴۰۴ نصيب خود سازند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: