کد خبر: ۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
در پنج ماهه نخست امسال بیش از 24 هزار شغل توسط تعاونی‌ها ایجاد شد که در راستای ایجاد اشتغال پایدار بوده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛امید شنعه مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با اشاره به نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه گفت:میزان اشتغال ایجاد شده توسط تعاونی ها در بازه های مختلف متفاوت است.  
 
وی گفت:در پنج ماهه نخست امسال بیش از 24 هزار شغل توسط تعاونی ها ایجاد شد در راستای ایجاد اشتغال پایدار بوده است.  
 
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با بیان اینکه لازمه ایجاد اشتغال توسط تعانی ها تقویت تعاونی‌ها است ادامه داد : اگر تعاونی ها تقویت شوند اشتغال بیشتر و در ادامه اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.تفاوت تعاون با دیگر عوامل ایجاد اشتغال در پایداری اشتغال است که این مهم فقط توسط تعاونی ها امکان پذیر است .
 
شنعه اضافه کرد:پایدار اشتغال به واسطه تعاونی به دلیل حضور مردم است در تعاونی عده زیادی از مردم وارد مدیریت اقتصادی می‌شوند و خود سهام دار هستند و حفظ سرمایه باعث پایدار است.  
 
وی تاکید کرد:باید از بخش تعاون در چهارچوب قانون حمایت شود.با توجه به مستندات قانونی که در خصوص تعاون وجود دارد می‌توان انتظاری فراتر از قانون نداریم.  
 
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران تصریح کرد:حل مشکل اشتغال به راحتی از طریق تعاون امکان پذیر است و مقام معظم رهبری هم بارها بر این نکته که تعاون چشمه جوشان اشتغال است تآکید داشته اند.هدف نهایی کسب سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد است.  
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: شغل ، کارآفرینی ، توسعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار