کد خبر: ۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
تا پایان دولت یازدهم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت یازدهم همه روستاهای کشوراز خدمات اینترنت پرسرعت بهره‌ مند خواهند شد.
 محمود واعظی در آیین افتتاح پروژه‌های خدمات اینترنت در روستاهای فارس، اظهار کرد: در دو سال گذشته قریب به 6000 میلیارد ریال هزینه ارائه خدمات ارتباطی در روستاهای کشور شده است.

وی ارائه خدمات ارتباطی به روستاها را از برنامه‌های دولت تدبیر و امید از زمان روی کار آمدن تاکنون برشمرد و گفت: 3000 میلیارد ریال دیگر جذب شده که در این راستا هزینه خواهد شد.

واعظی همچنین به برگزاری دو انتخابات مهم در اسفندماه امسال اشاره و خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در آستانه برگزاری دو انتخابات بسیار مهم است که به طور حتم باز هم مردم کشور و استان فارس در صحنه حاضر خواهند شد و حماسه سیاسی دیگری را خلق می‌کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری انتخاباتی پررونق، باشکوه و سالم در این دوره، تصریح کرد: دولت از همان ایتدا تلاش کرده هیچ تفاوتی بین روستا و شهر نباشد و همانگونه که مردم در کلانشهرها خدمات دریافت می‌کنند، روستائیان نیز امکان استفاده از تمام خدمات را داشته باشند.

وی تاکید کرد: رأی یک روستایی با شهری تفاوتی ندارد، همانگونه که رأی یک استاد دانشگاه با رأی یک کشاورز مانند یکدیگر است، لذا برنامه دولت، خدمات‌ رسانی یکسان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: زمانی که دولت شروع به کار کرد، آنچه را که به عنوان اولویت مد نظر قرار داد، ساماندهی روابط خارجی بود؛ چرا که معتقدیم نمی‌ توانیم دیواری به دور خود بکشیم و تنها زندگی کنیم.

واعظی بیان کرد: آنچه که باید مد نظر قرار بدهیم، معیشت و مشکلات اقتصادی است که مردم به دلیل تحریم‌ و ضعف مدیریت‌ های گذشته با آن مواجه شده ‌اند؛ بنابراین تلاش می ‌کنیم که سال ۹۵، سال شکوفایی اقتصاد کشور باشد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سرمایه‌ های خارج از کشور را وارد کنیم و با توسعه تولیدات داخلی، بازارهای دیگر کشورها را نیز بدست آوریم. زیرا اقتصاد مقاومتی نیز به معنی تولید در کشور و بدست آوردن بازارهای دیگر با صادرات است.
نام:
ایمیل:
* نظر: