کد خبر: ۲۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی، بارش برف و باران امروز ( دوشنبه ) در برخی از مناطق سواحل دریای خزر، شمالغرب، غرب، تهران، ارتفاعات البرز و با شدت کمتر در مرکز کشور ادامه دارد.
 به تدریج با حرکت این سامانه به طرف شرق کشور ضمن کاهش ناپایداری و ابرناکی در مناطق یاد شده، بارش برف و باران و وزش باد، در شمال شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر تشدید می شود.
همچنین با کاهش دمای هوا در امروز و فردا در این مناطق، این سامانه روز چهارشنبه این هفته در شمالشرق باعث بارش پراکنده شده و به تدریج از کشور خارج می شود.
شدت بارش ها در روز سه شنبه در استان های گلستان و خراسان رضوی خواهد بود و ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا آخر هفته جاری ادامه دارد.
بر اساس این گزارش، دریای خزر روز دوشنبه ( امروز) و خلیج فارس روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج می شود و روزهای دوشنبه و سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور شاهد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک خواهیم بود.
سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی وضعیت هوای تهران در روز 22 بهمن ماه در اطلاعیه ای اعلام کرد آسمان تهران در این روز کمی ابری و نیمه ابری خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: