کد خبر: ۲۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه های تردد شمار در 24 ساعت گذشته در مقایسه با روز قبل از آن، تردد خودرو در راه های مواصلاتی کشور 11.4 درصد افزایش داشت.
در مدت مذکور آزاد راه کرج - تهران ، آزاد راه تهران - کرج ، آزاد راه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه قم - تهران، تهران - شهریار، پاکدشت - تهران، تهران - پاکدشت، آزاد راه تهران - قم و قرچک - ری بیشترین تردد وسایل نقلیه را به خود اختصاص دادند.
بر اساس آخرین اطلاعات یک هزار و 661 تردد شمار کشور در 24 ساعت گذشته، سهم وسایل نقلیه سنگین 14 درصد، اوج تردد بین ساعت های 17 تا 18 و کمترین تردد نیز بین ساعت های 4 تا 5 صبح انجام شده است.

** ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی
محور پونل - خلخال ، واقع در استان های گیلان و اردبیل و محور شمشک - دیزین ، واقع در استان های تهران و البرز به دلیل بارش شدید برف و کولاک و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.
محور سروآباد - پاوه ، واقع در استان کردستان و محور گنج نامه - تویسرکان ، واقع در استان همدان نیز بدلیل بارش شدید باران ، ریزش کوه و نبود ایمنی کافی و صعب العبور بودن مسیر تا اطلاع بعدی همچنان مسدود خواهد بود.
محور سی سخت - بیده ، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی با توجه به کوهستانی و برفگیر بودن و نبود ایمنی کافی در این مسیر مسدود است.
در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت(ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملان فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت ، معرفی می شود، ضمن اینکه تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

** ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده ای:
محور هراز ، واقع در استان های مازندران و تهران تا 28 بهمن 94، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 20 الی 5 بامداد به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی ، بدلیل اجرای عملیات تعریض وبهسازی واحداث 2 دستگاه پل قوسی، محدوده شنگلده تا گزنک (حدفاصل کیلومتر 73 تا200+76 )، محور مسدود و تردد از محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می شود.
محور کوهدشت - خرم آباد ، واقع دراستان لرستان تا 25 بهمن ماه 94، ساعت 9 تا 16، به دلیل اجرای عملیات آتشباری و ریزش برداری ، حدفاصل کیلومتر 250+13 تا 700+13، مسدود بوده و تردد از محور جایگزین سه راهی بابازید - کوهدشت انجام می شود.
محور امیدیه - جایزان، واقع دراستان خوزستان تا 24 فروردین 95، بصورت 24 ساعته ، به دلیل اجرای عملیات ترمیم جاده اصلی، حدفاصل کیلومتر 3 الی 600+7 ، مسدود بوده و تردد از محور جایگزین امیدیه – آغاجاری – چم نظامی – جایزان عملی خواهد بود.
آزادراه تهران ـ قم و بالعکس ، واقع در استان تهران تا پایان سال 94 تردد هرگونه وانت بار، حدفاصل پل شهیدکاظمی (آزادگان) تا خروجی حسن آباد و بالعکس ممنوع است و تردد از محورهای قدیم تهران- قم و احمدآباد مستوفی انجام می شود.
آزاد راه تهران ـ کرج ( باند شمالی و جنوبی ) تا 12 اسفند 94، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 08:30 تا 15:30 و روز چهارشنبه از ساعت 08:30 تا13:00بغیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی ، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل تیر 142 تا تیر 200 در باند شمالی و حد فاصل تیر 5 تا تیر 35 در باند جنوبی ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: