کد خبر: ۲۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
موسم انتخابات زمانی است که کاندیداهای هر جناح و حامیانشان، برای جلب نظر مردم تلاش می کنند و طبیعی است که دست بر روی نقاط ضعف رقیب بگذارند. اما گاه برخی ادعاها به حدی عجیب است که مصداق مثل معروف " دم خروس پیداست"، به راحتی می توان تبلیغاتی بودن آن را دریافت.
این روزها برخی اصولگرایان، دلسوز معیشت مردم شده اند.
 آنها هنوز به یاد تورم 50 درصدی در یکی از سالهای هشت سال ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی هستند که به دلیل سیاست تعدیل در شرایط پس از جنگ تحمیلی که اقتصاد کشور هنوز به سر و سامان نرسیده بود، در مقطعی شاهد بروز فشار اقتصادی به مردم بودیم و البته در سالهای انتهایی دولت هاشمی وضعیت بهتر شد.
اما آنها گویا زمان دولت مورد حمایتشان را فراموش کرده اند.
 دولت محمود احمدی نژاد که دولت را با تورم 10 درصدی از دولت اصلاحات تحویل گرفت و با تورم 48 درصدی به دولت فعلی واگذار کرد.
 مردم هنوز فراموش نکرده اند چه مفاسد اقتصادی کلانی در دوره قبل رخ داد که برخی همکاران رییس دولت وقت نیز در آن دخیل بودند و اکنون پرونده آنها در حال بررسی است.
مردم هنوز فراموش نکرده اند در دوره دولت مورد حمایت اصولگرایان، چگونه قیمت دلار سه برابر و قیمت طلا دو برابر شد.
 مردم هنوز فراموش نکرده اند که چگونه شعار ایجاد دو و نیم میلیون شغل توسط آقای احمدی نژاد، به رویا پیوست.
جالب است که حامیان همان دولتی که معیشت مردم را دچار مشکل کرده بود، در آستانه انتخابات مجلس امسال، دلسوز وضعیت معیشتی مردم شده اند.
 اما بهتر است آنها ابتدا پاسخ دهند در دولت مورد حمایت آنها برای معیشت مردم چه قدمی برداشته شد؟ مردم آن دوره را هنوز فراموش نکرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار