کد خبر: ۲۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم در پایان معاملات منتهی به ۳۰ بهمن ماه نسبت به ماه قبل ۱۱۶ درصد افزایش یافت.
 در بهمن ماه امسال تعداد ۵۰۵۴۲ میلیون سهم در ۲ میلیون ۶۳۹ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۱۲۶ درصد و ۱۰۶.۵ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد.

همچنین ارزش معاملات نرمال به ۹۶۴۸۲ میلیارد رسید و حجم معاملات معاملات نرمال با ۴۶۴۴۶ میلیون سهم به ترتیب با ۱۶۸ درصد و ۱۴۴.۳ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته همراه شدند.

براین اساس تعداد ۶۱۵۱۴۴۱ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۶۱۶۶ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به آذر ماه ۹۴ افزایش ۲۱۶ درصدی را نشان می دهد، این در حالی است که شاخص کل با ۱۱۳۲۶ واحد افزایش نسبت به ماه قبل معادل ۱۷.۰۱ درصد افزایش، به رقم ۷۷۸۸۸ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۸۲۹۰ واحد افزایش به رقم ۵۴۰۲۳ واحد بالغ شد و شاخص بازار دوم با ۲۲۷۲۹ واحد افزایش به عدد ۱۷۳۲۳۱ واحد رسید و به ترتیب با ۱۸.۱۳ درصد و ۱۵.۱۰ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته مواجه شدند.

طی بهمن ماه خودرو و ساخت قطعات با ۵۹.۳۴۰ درصد،  ساخت محصولات فلزی با ۵۵.۱۰ درصد، استخراج نفت گاز و خدمات جنبی جز اکتشاف با ۴۳.۶۱ درصد، رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن برقی با ۴۱.۰۱ درصد، استخراج سایر معادن با ۳۷.۲۷ درصد و سایر واسطه گریهای مالی با ۳۲.۸۳ درصد بیشترین تغییر در شاخص صنایع را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: