کد خبر: ۲۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
حدادعادل
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران پسابرجام یک مجلس قوی از نظر اقتصادی می‌تواند در هدایت اقتصاد به دولت کمک کند.

به گزارش فارس، غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در نشست خبری که صبح امروز در خبرگزاری مهر برگزار شد، گفت: اصولگرایی از نظر ما وفادار ماندن به مبانی امام، پیمودن ادامه راه امام توسط رهبری و حفظ ارزش‌هایی است که ما را در انقلاب اسلامی به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه در 37 سال گذشته دیده‌ایم عده‌ای اصول‌شان را مطابق با اقتضای روز تنظیم می‌کنند، خاطرنشان کرد:یک روز متناسب با فضای کشور، سوسیالیست دوآتشه در اقتصاد شده و از اقتصاد دولتی برای رأی آوردن حمایت می‌کنند و یک روز دیگر همه حرف‌های گذشته را کنار گذاشته، تمایلات غرب‌گرایانه پیدا می‌کنند تا رأی بیاورند در حالی که اصولگرایی مقابل چنین رفتاری در عالم سیاست قرار دارد

وی در ادامه سخنان خود به وحدت شکل گرفته در بین اصولگرایان اشاره کرد و گفت:‌ وحدتی که در مرکز به وجود آمد باعث شد در بین اصولگرایان استان‌ها نیز وحدت قابل توجهی به وجود آید و در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها هم وحدت قابل توجهی میان اصولگرایان حاصل شود به طوری که در اکثر شهرها و استان‌ها توانستیم با ساز و کار وحدت‌گرایانه‌، نامزدهای مورد تائید ائتلاف اصولگرایی را معرفی کنیم.

حدادعادل بر همین اساس تاکید کرد:‌ در فهرست اصولگرایان حداقل ۱۰ نفر اقتصاددان دیده می‌شود که علاوه بر تحصیلات دانشگاهی و تخصص در اقتصاد، تجربه مدیریتی و قانونگذاری دارند؛ این نشانه اهتمام اصولگرایان به معیشت مردم است، ما معیشت را بخش اول شعار انتخاباتی خود قرار دادیم.

حدادعادل خاطرنشان کرد: در دوران پسابرجام یک مجلس قوی از نظر اقتصادی می‌تواند در هدایت اقتصاد به دولت کمک کند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در شعارهای انتخاباتی و آنچه در فضای مجازی می‌گذرد، بداخلاقی و تخریب، دروغ و جنجال‌آفرینی به شدت احساس می‌شود، افزود:‌ بنده تجربه مجلس ششم را دارم، احساس می‌کنم صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم شنیده می‌شود، خوب است که ملت به یاد آورد و خوب است ملت به یاد آورد؛ ادبیات جنجالی که حاکم بر مجلس ششم و فضای کشور بود را در تبلیغات انتخاباتی می‌بینیم، باید افراد سیاسی یک انسجام منطقی میان آرای‌شان داشته باشند. نمی‌توان مدام نام رهبری را برد ولی در شعارهای تبلیغاتی از کسانی طرفداری کرد که به صراحت مقابل مقام معظم رهبری ایستادند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اقدام برخی از جریانات سیاسی برای استفاده از چهره های بد سابقه برای افزایش رای خود در همایش های سیاسی اظهارداشت: این روش ها در دهه ۷۰ و ۸۰ استفاده شد و گروه‌های سیاسی بهره‌ای از این نوع ایجاد شوک‌ها در جامعه نخواهند برد بلکه این اقدامات به کشور صدمه میزند.

حدادعادل برهمین اساس گفت:‌ شعار آقای روحانی اعتدال است و دولت خود را دولت راستگویان معرفی کرده است. اگر کسانی تحت عنوان حمایت از دولت و همسویی با دولت فضای انتخابات را گرفتار جار و جنجال کنند و روش هایی مانند روش های فتنه ۸۸ و فتنه ۷۸ را اعمال کنند، با اعتدال همخوانی ندارد.

شعار اصلی دولت روحانی اعتدال بوده و اگر کسانی بخواهند تحت عنوان همسو با دولت فضای انتخابات را گرفتار جار و جنجال کنند با اعتدال جور درنمی‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کلید اقتصاد مقاومتی در دست دولت است و اگر دولت در صدد اجرای آن نباشد بهترین مجلس‌ها و قانون‌ها کاری از پیش نمی‌برند، باید در اقتصاد مقاومتی و پسابرجام توجه کرد شرکت‌های دانش‌بنیان صدمه نبینند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در 37 سال گذشته با شعار مرگ بر آمریکا استقلال خود را حفظ کرده‌اند، تصریح کرد: ملتی که حماسه 9 دی را رقم زد، تحت تاثیر القائات خارجی قرار نمی‌گیرد.

وی با طرح این پرسش که آیا اداره کشور در شرایطی که همدستان غربی به قول خودشان تحریم‌های فلج کننده داشتند اداره کشور کار آسانی بوده است، خاطرنشان کرد: مگر در دو سال اخیر چه اتفاقی افتاده است، آمریکا هسته‌ای را بهانه کرده و فشار می‌آورد، باید کارنامه دولت‌ها را با درنظر گرفتن تحریم‌ها ارزیابی کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با فساد را نباید جناحی کرد، تصریح کرد: نسبت به محیط زیست حساسم و فکر می‌کنم یکی از دلایل مهم آلودگی شهرها بی‌رویه بودن خودروهای شخصی است.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمی‌توان از هم اکنون درباره آرایش مجلس دهم صحبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس هیچ حقوقی نمی‌‎گیرم و مامور دانشگاه هستم.

نام:
ایمیل:
* نظر: