کد خبر: ۲۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
نمایندگان رئیس جمهورهای ایران و آذربایجان امروز در جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور مقدمات سفر رئیس جمهور آذربایجان به تهران در روز سه‌شنبه را آماده کردند. در این سفر 10 سند همکاری قرار است به امضا برسد.
محمود واعظی و شاهین مصطفی‌اف امروز در جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان شرکت کردند.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در این دیدار از سفر رئیس جمهور آذربایجان در روز سه‌شنبه به تهران خبر داد.

وی گفت: در جلسات دیروز و امروز موضوعات مختلف برای سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران آماده شده و قرار است 10 سند همکاری در موضوعات بانکی، حمل و نقل، نفت، گاز، انرژی، گمرک، بهداشت، امور زنان و بخش خصوصی توسط کمیته‌ها آماده شود که انشاءالله تا فردا اغلب آنها به نتیجه خواهد رسید.

واعظی با بیان اینکه در دو سال گذشته 55 دیدار بین تهران و باکو انجام شده گفت: در هیچ زمانی روابط بین دو کشور به خوبی امروز نبوده است.

وزیر ارتباطات گفت: از آقای مصطفی‌اف که به دعوت من به تهران سفر کرده تشکر می‌کنم.

در ادامه این دیدار شاهین مصطفی‌اف وزیر صنعت و اقتصاد آذربایجان اظهار داشت: روابط بین دو کشور امروز در بهترین حالت در سال‌های گذشته است و آقای روحانی نقش خوبی در افزایش روابط بین دو کشور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در کمتر از دو سال گذشته سه سفر بین مقامات عالی رتبه دو کشور انجام شده گفت: این موضوع نشان از عزم دو کشور برای افزایش زمینه‌های همکاری دارد.

انتهای پیام/آ

 

http://fna.ir/PRBMSA

نام:
ایمیل:
* نظر: