کد خبر: ۲۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همراه اول در جشنواره سوم سازمان های شنوا و رضایت محور، موفق به دریافت نشان ویژه «سازمان شنوا» و «پژوهش برتر ارتباطی» شد.
به گزارش  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دوره سوم «جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور» با شعار «شنیدن صدای مخاطب، مقدمه تأمین رضایت او» روز یکشنبه دوم اسفند ماه، با حضور مسئولان اجرایی و مدیران روابط عمومی و ارتباط با مشتری برخی سازمان ها و برندهای معتبر کشور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
براساس این گزارش، اپراتور اول کشور در این جشنواره و با بررسی و داوری اسناد و مدارک توسط هیات داوران، در بخش های «سازمان های شنوا» و «برترین مطالعه ها و پژوهش های ارتباطی و افکارعمومی» به عنوان شرکت برتر انتخاب و معرفی شد.
بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، ترغیب سازمان ها به مشتری محوری، مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری و مخاطب و تشویق روابط عمومی ها به انجام مطالعات ارتباطی هدف این اقدام بوده است.
براساس تعریف این جشنواره، «سازمان شنوا» سازمانی است که ضمن بسترسازی برای شنیدن صدای مردم(مخاطبان)، بسترهای لازم را برای این هدف فراهم می کند و در عمل برای تکریم افکارعمومی اهتمام می ورزد.
نام:
ایمیل:
* نظر: