کد خبر: ۲۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
معاون اول رئیس‌جمهور:
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم باید در انتخابات 94 کاری کنند تا چرخ اقتصاد کشور به حرکت دربیاید.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری صبح روز سه‌شنبه در همایش ملی «تبیین برنامه ششم توسعه» در سالن اجلاس سران، اظهار کرد: مردم در سال 92 کاری کردند که تهدیدات علیه کشور برطرف شد و در سال 94 باید کاری کنند که چرخ اقتصاد کشور به حرکت دربیاید. انتخابات زمانی برای ترمیم بسیاری از تنگناها و مشکلات گذشته است.

وی ادامه داد: کاش این امکان فراهم بود تا همه فرزندان انقلاب در میدان رقابت وسیع‌تری حضور داشته باشند. رئیس جمهور مأموریتی به من و برخی از وزراء در این ز مینه داد که این مسأله را پیگیری کنیم و خوب است در یک فرصت مناسب بگوییم در این تعامل چه دستاوردها و چه شکست‌هایی داشتیم ولی به هر حال راهی جز تعامل و گفت‌وگو نیست حتی اگر پس زده شویم.

وی همچنین گفت: شواهد نشان می‌دهد ملت ما در حال خلق حماسه دیگری است. انتخابات فرصتی برای بالا بردن اقتدار، امنیت و امید به نظام است و باید از روی آوردن مردم به سمت صندوق‌های رأی استقبال کنیم. رأی بیشتر یعنی امید و تدبیر بیشتر، آینده بهتر و تقویت پایه‌های اقتدار و عظمت نظام در سطح بین‌المللی.

معاون اول رییس‌جمهور تصریح کرد: امیدواریم ملت ایران باز هم به حضور پای صندوق‌های حماسه‌ دیگری خلق کنند. اخلاق باید حرف اول را در انتخابات بزند و مردم کسانی را که بی‌اخلاقی می‌کنند بشناسند و سعی کنند کار را به انسان‌هایی بسپارند که رعایت اخلاق برایشان مهم‌تر از کسب عنوان است. نباید با فریب و دروغ و حرف‌های ناصحیح سعی در پیروزی کرد. مثل آن کسی که اخیراً گفته یک میلیارد و 700 میلیون دلار پول وارد شده در کشور گم شده است. مگر می‌شود یک دلار در کشور گم شود؟ خوب پول به خزانه رفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: