کد خبر: ۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
فرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه خبر داد:
فرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه از کندی حرکت خودروها در محور‌های منتهی به استان‌های تهران و مازندران خبر داد و گفت: تردد برای خودروهای بدون زنجیر چرخ ممنوع است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛حمیدرضا رنجبرگل‌افشانی در دماوند، از بارش شدید برف در محور دماوند ـ فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شد تا روز جمعه شاهد بارش برف در شهرستان دماوند باشیم، از صبح امروز بارش شدید برف در این محور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بارش برف تردد خودروها را در محور دماوند ـ فیروزکوه با کندی همراه کرده است، افزود: اکنون برف شدیدی در این محور در حال بارش است و از رانندگان تقاضا داریم که با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

فرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه تصریح کرد: رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محور دماوند ـ فیروزکوه را دارند، باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و تردد برای آ‌نها بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

رنجبرگل‌افشانی تأکید کرد: از رانندگان تقاضا داریم  از سبقت‌های غیرمجاز پرهیز کنند و به راهنمایی‌های مأموران پلیس راه توجه داشته باشند؛ وجود ضد یخ نیز در خودروها بسیار ضروری است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: