کد خبر: ۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: منابع بانک ما در طول این ۵ ماه به ۲۸ هزار میلیارد ریال افزایش یافته استمصطفی‌پور حسابرس قانونی رشد منابع این بانک را 51 درصد تائید کرد که 60 درصد رشد تسهیلات بانک وجود داشته و مربوط به سال 92 است.
به گزارش تجارت آنلاین؛مصطفی‌پور امروز در نشست خبری اظهار داشت: منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران تا پایان سال ۹۲، ۲۰ هزار میلیارد ریال بود.  
 
وی افزود: اما در طول این ۵ ماه منابع بانک با افزایش ۸ هزار میلیارد ریالی مواجه شده و هم اکنون به ۲۸ هزار میلیارد ریال رسیده است.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه پروژه پرداخت ۱۵۰ هزار وام قرض الحسنه ازدواج را در دستور کار داریم، گفت: از این پروژه تاکنون حدود ۱۰ هزار وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.  
 
وی با اشاره به اینکه مبلغ این وام ۳۰ میلیون ریال است، افزود: این پروژه به صورت گسترده در حال تکمیل است. 


وی با بیان اینکه ساماندهی منابع و مصارف بانک را در دستور کار داریم، تصریح کرد: منابع بانک مرکزی را تاکنون برداشت نکرده و در بحث مطالبات معوق و سررسید گذشته و مشکوک الوصول که مجموع آنها کمتر از 0.9 درصد نسبت به کل تسهیلات بانک‌ها است و در کل تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، مطالبات معوق صفر است.

مصطفی‌پور در مورد تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه گفت: با سپرده‌ گذاری حقیقی و حقوقی نزد بانک تا دو برابر امکان پرداخت تسهیلات وجود دارد و در این راستا با سازمان زندان‌ها قراردادی برای زندانیان منعقد شده است که مطالبات معوق آنها نیز حدود 0.9 درصد است.
 
مصطفی‌پور با اشاره به اینکه 100 درصد منابع بانک مردمی است، یادآور شد: برنامه‌ریزی شده تا پایان سال جاری 10 بانک سهامدار این بانک 50 درصد سرمایه باقی‌مانده خود را تامین کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: