کد خبر: ۳۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
رییس جمهوری با بیان این که نباید ورزش ها را ممنوع کنیم و تنها دو الی سه ورزش را آزاد بگذاریم، گفت: من همواره تاکید کردم که باید شرایط را در کشور برای ورزش بانوان آماده کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سالن اجلاس سران افزود: ورزش کار بسیار ارزشمند اجتماعی است و آثار ارزشمندی برای جامعه دارد.
رئیس جمهوری اظهار داشت: خوشحالم که خودمان را برای فعالیت پرنشاط در سال 95 آماده می کنیم و این جمع مدال آور می تواند پایان خوبی برای سال 94 در ورزش و شروع بسیار زیبا و پرصلابت برای سال 95 را نوید دهد.
وی با اشاره به این که اساس ورزش بر نیاز بدن و روح است، ادامه داد: ما هم برای سلامت و هم نشاط روح نیازمند ورزش هستیم و این در فرهنگ اسلام نیز به آن اشاره شده است و در دعاهایمان نیز از خداوند می خواهیم که نشاط، دوری از تنبلی و سستی و عجز و ناتوانی را به ما مرحمت کند.
رییس دولت تدبیر و امید اظهارداشت: برخی چه طور این را فهمیدند که فرهنگ دینی با نشاط جامعه در تضاد است نمی دانم. وقتی یک خارجی وارد کشور می شود اولین نکته ای که به آن توجه می کند، چهره بانشاط و یا چهره گرفته مردم است. این شور و نشاط در چهره مردم موثر خواهد بود و یکی از اموری که باعث نشاط روح و سلامت جسم و نشاط چهره می گردد ورزش است.
روحانی گفت: همانطور که در انتخابات هر چه رقابت بیشتر باشد بهتر است در ورزش هم اگر همه ورزش ها را ممنوع کنیم و تنها دو الی سه ورزش را آزاد بگذاریم، رغبت مردم برای حضور کمتر خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: