کد خبر: ۳۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
سازمان هواپيمايي كشور اعلام كرد: با آغاز پروازهاي نوروزي از 25 اسفندماه گذشته تا 16 فروردين، 26 هزار و 214 پرواز داخلي و بين المللي از فرودگاه هاي تهران و ساير شهرستان ها انجام شده است كه طي آن سه ميليون و 170هزار و 949 نفر جابه جا شدند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از سازمان هواپيمايي كشور، در دوره زماني پانزدهم فروردين 1394 تا پانزدهم فرودين امسال، با ورود 20 فروند هواپيما و افزايش حدود سه هزار صندلي پرواز، جابه جايي و سرويس دهي به مسافران نوروزي 14 درصد رشد داشت.
بر اساس اين گزارش، عمليات شركت هاي هواپيمايي در استفاده از هواپيماي back up (هواپيماي جايگزين) پاسخگويي به مطالبات مردم را تا اندازه اي تسهيل كرده است.
سازمان هواپيمايي درباره ميزان رضايتمندي مسافران نيز اعلام كرد: دفتر نظارت سازمان هواپيمايي كشوري بجز گزارش كنسلي و تاخيرهاي چند پرواز به لحاظ كاهش ديد خلبان در چند فرودگاه مقصد در غرب كشور، گزارش هايي مبني بر جزئي ترين اتفاق و حادثه اي در يافت نكرده است.
 عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي نيز اعلام كرده كه در نوروز 95 بيش از 20 ميليون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومي جابه جا شدند.
مديرعامل اتحاديه شركت هاي تعاوني سواري كرايه بين شهري كشور نيز به ايرنا گفت: از 25 اسفندماه 94 تا 13 فروردين ماه امسال، يك ميليون و 200 هزار مسافر با ناوگان سواري كرايه بين شهري جابه جا شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار