کد خبر: ۳۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: تولیدکنندگان نرم افزار(اپلیکیشن) که موفق به صادرات شده اند برای حضور در ششمین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) اقدام کنند.
به گزارش روز شنبه تجارت آنلاین از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، خسرو سلجوقی افزود: امسال فرصت بیشتری برای تهیه کنندگان برنامه (اپلیکیشن) و بازی های رایانه ای برای حضور در رقابت های جشنواره ششم فاوا ایجاد شده است و نویسندگان این گونه برنامه ها با توجه به میزان اشتغال و فروش بالاتر برای حضور اقدام به ثبت نام کنند.
وی خاطرنشان کرد: تهیه کنندگان برنامه ها و بازی های رایانه ای که موفق به صادرات شده اند، می توانند علاوه بر ثبت نام در بخش توسعه کسب و کارهای نوآورانه، در بخش صادرات محصول های دانش بنیان جشنواره نیز ثبت نام کنند تا امکان ارزیابی آن ها فراهم شود.
عضو شورای سیاست گذاری جشنواره ششم فاوا گفت، علاوه بر شرکت های مستقر در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری کلیه شرکت های فعال در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات دارای فعالیت موفق می توانند در این جشنواره شرکت کنند و اندازه کوچک، متوسط و بزرگ بودن شرکت ها ملاک حضور در جشنواره نیست.
سلجوقی ادامه داد: توان نوآوری و صادرات و فعال بودن بخش تحقیق و توسعه شرکت و یا توان استفاده از ظرفیت های مراکز پژوهشی و دانشگاهی و همچنین کسب بخشی از بازار و نظیر آن ملاک ارزیابی و انتخاب شایسته ترها و معرفی موفق ها برای الگوسازی جوانان کشور، در این دوره از جشنواره است.
وی گفت: جشنواره ششم فاوا بر سه محور اصلی توسعه کسب و کارهای نوآورانه، صادرات محصول های دانش بنیان و پژوهش های منتهی به فناوری در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات متمرکز شده است.
سلجوقی افزود: سازمان های نظام صنفی رایانه ای استان ها و کشور و اتاق های بازرگانی استان ها و کشور و سندیکای صنعت مخابرات ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر مراکز دانشگاهی و پژوهشی از طریق اعضای خود در برگزاری این جشنواره، مشارکت دارند.
ششمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات، یادواره شهید دکتر قندی در سال 1395 سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار خواهد شد. این همایش روی سه محور اصلی متمرکز شده است و ثبت نام از طریق وبگاه به نشانی www.festfava.ir انجام می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: