کد خبر: ۳۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
قائم مقام وزير راه و شهرسازي گفت: براي واگذاري 200 هزار واحد مسكن مهر منتظر تامين خدمات زير بنايي اين واحدها هستيم.
به گزارش روز شنبه تجارت آنلاین از پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، احمد اصغري مهرآبادي گفت: تامين نشدن خدمات زيربنايي از دلايل كند بودن واگذاري‌ ها است و بايد اعلام كنيم كه 200 هزار مسكن مهر آماده واگذاري داريم كه منتظر خدمات زيربنايي هستند.
وي يادآور شد: با دستور معاون اول رئيس جمهوري جلساتي با نمايندگاني از وزارت نيرو ، استان ها و مديران تشكيل داديم و اعتبارات مورد نياز را 56 هزار ميليارد ريال برآورد كرديم كه هم اكنون تنها 30 درصد آن تامين شده است.
مهرآبادي گفت: 118 هزار واحد مسكن مهر تعاوني و 12هزار واحد خود مالكي (زمين مالك و تسهيلات دولت ) وجود دارد كه فاقد متقاضي هستند.
وي تاكيد كرد: پارسال در استان تهران در شهرهاي بالاي 50 هزار نفر، 50 هزار واحد واگذار كرديم و در شهرهاي جديد در شهر پرند 2 مرحله افتتاح داشتيم و هر نوبت 8 هزار واحد و در مجموع 16 هزار واحد و در شهر جديد انديشه 2800 واحد افتتاح شده است. در پرديس قرار بود 4500 واحد واگذار شود كه تحقق نيافت و ارديبهشت ماه انجام خواهد شد.
 از مجموع 2 ميليون و 300 هزار واحد مسكن مهر در كشور، وزارت راه و شهرسازي تاكنون يك ميليون و 800 هزار واحد مسكوني را به متقاضيان واگذار كرده و قرار است تا پايان سال جاري با تكميل واحدهاي مسكن مهر، پرونده اين پروژه بسته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: