کد خبر: ۳۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
مدیرعامل شركت فاضلاب تهران از پیشرفت بیش از ٥٥ درصدی طرح فاضلاب تهران و تكمیل آن در منطقه هشت شهرداری تا نیمه نخست امسال خبر داد.
ه گزارش شركت فاضلاب تهران، «اصغر ریاضتی» با اعلام این خبر افزود: نزدیك به ٣٢٣ كیلومتر شبكه جمع‌آوری فاضلاب در منطقه هشت شهرداری تهران با پهنه یك هزار و 322 هكتار، طراحی شده كه تاكنون ٣٢٠ كیلومتر شبكه اصلی و فرعی در آن اجرا شده است.
وی گفت: انجام لوله‌گذاری فاضلاب از اندازه‌های ٢٥٠ تا 1800 میلیمتری از جنس پلی‌اتلین دوجداره، تكمیل و رفع انفصال های خطوط اصلی در محدوده منطقه هشت و نصب انشعاب فاضلاب به تعداد ٤٢ هزار رشته در این منطقه از اقدام های صورت گرفته در این پروژه است.
به گفته ریاضتی، پروژه جمع‌آوری فاضلاب نیمه نخست امسال در این منطقه كامل می شود و به بهره برداری می رسد.
طرح فاضلاب تهران با اهدافی مانند حفاظت از محیط زیست، ارتقای سطح بهداشت عمومی، جلوگیری از آلودگی منابع آب زیرزمینی، تبدیل هزینه‌های سنگین درمان به هزینه‌های اندك پیشگیری از سال ١٣٧٤ در گستره‌ای به مساحت ٧٠ هزار هكتار در مناطق ٢٢گانه تهران و برای پوشش ١١ میلیون نفر از جمعیت این شهر آغاز به كار كرد.
در این طرح طبق برنامه بیش از 9 هزار كیلومتر ساخت شبكه جمع‌آوری و ٧٦ كیلومتر تونل فاضلاب‌رو در پروژه اجرا می شود.
این طرح با پیش‌بینی اعتباری افزون بر ٢٠ هزار میلیارد تومان به قیمت سال 1392 در دست اجراست و با پایان آن بیش از٩٠٠هزار انشعاب فاضلاب و ٢٢ واحد تصفیه‌خانه اجرا می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار