کد خبر: ۳۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
هشتمين نشست ' بازار سرمايه اسلامي' (ICM) با همكاري سازمان بورس و اوراق بهادار و بانك توسعه اسلامي (IDB) و با حضور انديشمندان و صاحبنظران كشورهاي مختلف آسيايي، اروپايي و آفريقايي چهاردهم و پانزدهم ارديبهشت جاري در محل هتل پارسيان آزادي برگزار مي شود.
اين نشست با حضور حدود 40 مهمان خارجي از كشورهاي آلمان، روسيه، فرانسه، سوئيس، كره جنوبي، چين، هند،يونان، پاكستان، سوريه و نيجريه و كارشناسان ايراني بازار سرمايه و به زبان انگليسي برگزار مي شود.
موضوع اصلي هشتمين نشست بازار سرمايه اسلامي، « نهادهاي مالي اسلامي در چارچوب منطبق با شريعت و بررسي عملكرد گذشته و آينده پيش روي آنها » است.
در اين هم انديشي صاحبنظران و اساتيد آشنا با مباحث مالي - اسلامي از ايران، مالزي، آلمان و سوئيس دستاوردهاي علمي خود را ارائه خواهند كرد.
هدف از برگزاري اين نشست دو روزه، معرفي ابعاد اسلامي بازار سرمايه ايران، ظرفيت هاي بازار سرمايه اسلامي به جهان و نيز معرفي ابزارهاي نوين اسلامي در بازار سرمايه است.
همچنين ساختار و عملكرد صندوق هاي سرمايه گذاري اسلامي، ريسك هاي مالي مرتبط با سرمايه گذاري در واحدهاي صندوق هاي اسلامي،حاكميت شرعي در نهادهاي مالي اسلامي، نظام هاي قانونگذاري در حوزه صندوق هاي اسلامي و بانك هاي سرمايه گذاري و خدمات آن ها در چارچوب منطبق با شريعت از مهمترين محورهاي اين نشست است.
نام:
ایمیل:
* نظر: